[ad_1]

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی اداره آمار آمریکا نشان می دهد مبادلات تجاری این کشور با ایران در ۸ ماهه نخست سال جاری میلادی افت ۲۵ درصدی داشته است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مبادلات تجاری دو کشور در ۸ ماهه نخست سال میلادی گذشته بالغ بر ۱۶۷.۳ میلیون دلار بوده که این رقم در مدت مشابه امسال به ۱۲۵.۶ میلیون دلار کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش صادرات آمریکا به ایران در ماه های ژانویه تا اوت امسال ۸۲.۸ میلیون دلار بوده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۲۳ درصدی داشته است. آمریکا در ماه های ژانویه تا اوت ۲۰۱۶ بالغ بر ۱۰۸.۵ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

واردات آمریکا از ایران در ۸ ماهه نخست امسال نیز ۴۲.۸ میلیون دلار گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۲۷ درصدی داشته است. در مدت مشابه سال قبل واردات آمریکا از ایران ۵۸.۸ میلیون دلار بوده است.

با این حال در اوت ۲۰۱۷ صادرات آمریکا به ایران نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بیش از ۳ برابری داشته و به ۳۴.۷ میلیون دلار رسیده است. آمریکا در اوت سال قبل ۱۰.۸ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

با وجود رشد بیش از ۳ برابری صادرات به ایران واردات آمریکا از ایران در اوت ۲۰۱۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل یک پنجم شده و به ۳.۵ میلیون دلار رسیده است. این کشور در اوت سال قبل ۱۶.۸ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

بیشتر بخوانید :  رشد نجومی واردات فرش و صنایع دستی/واردات مواد معدنی ۳۵ درصد بیشتر شد

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخذ کارت بازرگانی در کرجانتقال پول به فیلیپینبیت کوین سایتپرداخت وب مانیپست سریع تی پی جیپست های سریعپی پال کارت رایگانترخیص کالا سیرجانچگونه ترخیص کار شویمحمل از چینحمل و نقل بار با قطارحمل و نقل هوایی کالاحواله یوان به چینخرید اینترنتی خمیر دورگیر ویترایخرید اینترنتی شلوار 6 جیبخرید اینترنتی وسایل تزیینی ارزانخرید تجهیزات حرفه ای عکاسیخرید تجهیزات ماشینخرید دلار یا سکهخرید گوشی از سایت های خارجیدریافت وب مانی رایگانرهگيري مرسولات خارجيروش ترخیص خودروسیستم پی پالشغل ترخیصکارصادرات پیازصادرات فرشصادرات فرش به ترکیهصرافی ماهانصرافی متینطریقه صادرات به عراقطریقه کارت بازرگانیفریت بار کلگریقوانین گمرک قشمقیمت خرید یوانکارگو لوفتانزاگمرک عسلویهمجوز حمل دریاییمعنی پی پالنحوه انتقال پول به چیننحوه خرید از خارج کشورواردات پرسود از ترکیهواردات جیوه از چینواردات خودرو قیمتواردات خودرو ویژه معلولینواردات طوطیواردات لوازم ورزشی از دبیواردات مصر 2013واردات مواد غذایی از دبیواردات و صادرات الجزائر

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها