۳برابر شدن صادرات آمریکا به ایران/ افت واردات از ایران به یک‌پنجم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی اداره آمار آمریکا نشان می دهد مبادلات تجاری این کشور با ایران در ۸ ماهه نخست سال جاری میلادی افت ۲۵ درصدی داشته است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مبادلات تجاری دو کشور در ۸ ماهه نخست سال میلادی گذشته بالغ بر ۱۶۷.۳ میلیون دلار بوده که این رقم در مدت مشابه امسال به ۱۲۵.۶ میلیون دلار کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش صادرات آمریکا به ایران در ماه های ژانویه تا اوت امسال ۸۲.۸ میلیون دلار بوده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۲۳ درصدی داشته است. آمریکا در ماه های ژانویه تا اوت ۲۰۱۶ بالغ بر ۱۰۸.۵ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

واردات آمریکا از ایران در ۸ ماهه نخست امسال نیز ۴۲.۸ میلیون دلار گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۲۷ درصدی داشته است. در مدت مشابه سال قبل واردات آمریکا از ایران ۵۸.۸ میلیون دلار بوده است.

با این حال در اوت ۲۰۱۷ صادرات آمریکا به ایران نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بیش از ۳ برابری داشته و به ۳۴.۷ میلیون دلار رسیده است. آمریکا در اوت سال قبل ۱۰.۸ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

با وجود رشد بیش از ۳ برابری صادرات به ایران واردات آمریکا از ایران در اوت ۲۰۱۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل یک پنجم شده و به ۳.۵ میلیون دلار رسیده است. این کشور در اوت سال قبل ۱۶.۸ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x