[ad_1]

علیرضا دشتانی ناظر گمرکات استان هرمزگان، با اشاره به خبر کشف اخیر ۲۳ کانتیر پارچه قاچاق،گفت: خبر کشف موصوف  به بیست روز گذشته (حدودآ ۱۳۹۶/۶/۱۲) باز میگردد و بر این اساس تعداد ۹ کانتینر مربوط  به منطقه آزاد تجاری و گمرک کیش بوده که در داخل گمرک کشف شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی افزود، حدود ۵۰% کالای موصوف با نام دیگر و ارزش کمتر اظهار شده بود، به این معنا که کالا  آکسفورد اظهارشده در حالی که اصل کالا پارچه بوده است. به عبارتی مآخذ تعرفه کاهش یا افزایش نداشته ولی ارزش کالا نیز متفاوت بوده است.

دشتانی تاکید کرد، گمرک و نیروی انتظامی کاشف محموله قاچاق بوده اند و پرونده مذکور  با اعلام جرم انجام شده از سوی حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان به مرجع قضائی ارسال گردیده و در حال رسیدگی میباشد.

گفتنی است،  با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان هرمزگان بر اساس اقدامات اطلاعاتی از اواسط شهریور امسال تا کنون تعداد ۲۳ کانتینر حامل پارچه قاچاق کشف شده است.   بر اساس این گزارش، در ۱۱ شهریور ۹۶، ۴ دستگاه کانتینر از این محموله در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس و ۹ دستگاه دیگر نیز در (گمرک)کیش و در مجموع شامل  ۶۷۸ هزار و ۳۱۳ متر پارچه قاچاق توقیف شده است.  

همچنین بنابر آخرین اعلام دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان تعداد ۱۰ دستگاه کانتینر دیگر از این محموله شامل ۲ هزار و ۶۳۸ نگله در انبار گمرک شهید رجایی بندرعباس شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید :  تخلفات بزرگ در شرکت‌های بزرگ+ سند

 ارزش مجموعه این محموله با احتساب ۱۰ میلیارد ریال برای هر کانتینر، ۲۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است. مقصد نهایی کانتینرهای حامل پارچه قاچاق، استان تهران بوده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی تاخبار روز گمرکانتقال پول به بانک سامانانتقال پول به حساب شبابهترین قیمت حواله یوانبیت کوین کدترخیص خودرو بندر عباسترخیص کار اتومبیلترخیص کالا هواییتفاوت وب مانی مینی و کلاسیکثبت نام گمرک ایرانچگونگي ترخيص كالا از گمركحمل بار با لنجحمل و نقل آ.غحمل و نقل زمینی به ترکیهحمل و نقل سیرود شبکهخرید از بازار چینی های دبیخرید المان سردخرید اینترنتی جین وستخرید اینترنتی خودروخرید اینترنتی قرص سیانورخرید اینترنتی وسایل تزیینی ارزانخرید تجهیزات ورزشی رزمیخرید دلار پوکر استارزخرید میکرو دریل ابزار حکاکی دستیدانلود پی پال برای اندرویدشرایط واردات خودرو از عمانصادرات ایران به چین چیستصادرات هوایی کالاصرافي چيستطریقه خرید از چینفروش خط تولید فیلتر هوای خودروقوانین صادرات 93قوانین گمرک برای خانواده شهداقوانین گمرک پستقوانین گمرکی خودروقوانین گمرکی واردات خودروقیمت بیت کوین به ریالكارت بازرگاني تهرانکارت بازرگانی هوشمند تهرانکارگردانکارگو بنگلادشمستر کارت گیفتنحوه خرید از Amazonواردات برنج از هندواردات خط تولید از چینواردات خودرو کشندهواردات خودرو هیبریدواردات ضایعات مس از عراقیادگیری ترخیص کالا

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها