۱۲ میلیون دلار واردات توسط تعاونی‌های مرزی اردبیل انجام شد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی صبح دوشنبه در حاشیه بررسی عملکرد تعاونی‌های مرزی اردبیل تصریح کرد: از این میزان، یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار دلار واردات در سال گذشته به ثبت رسیده است.

وی افزود: همچنین در طول چهار سال اخیر ۴۱ میلیون دلار صادرات از تعاونی‌های مرزی اردبیل به ثبت رسیده که از این میزان ۱۵ میلیون دلار متعلق به سال گذشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نظارت بر عملکرد تعاونی‌ها، اضافه کرد: در چهار سال اخیر سه هزار و ۹۷ مورد نظارت انجام شده که ۹۸۲ مورد مربوط به سال گذشته است.

 رحیمی همچنین در خصوص برخی اقدامات مرزنشینان تصریح کرد: در برخی مواقع خریدوفروش کالای قاچاق مشاهده می‌شود که دستگاه قضایی ورود داشته و چند پرونده در این خصوص تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مرزنشینان به دلیل بنیه مالی ضعیف با تجار عقد قرارداد کرده و با کمک آن ها کالای خود را به فروش می رسانند، اضافه کرد: با مصادیق خریدوفروش کالای قاچاق مقابله می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به فعالیت هزار و ۵۷۷ شرکت تعاونی در اردبیل اشاره کرد و گفت: تعاونی های استان ۸۲۵ هزار نفر عضو دارند.

به گفته رحیمی ۱.۷ درصد از تعاونی های فعال کشور در اردبیل مستقر هستند که به دلیل مرزی بودن این استان، تعاونی های مرزنشین نیز فعالیت دارند.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x