[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی صبح دوشنبه در حاشیه بررسی عملکرد تعاونی‌های مرزی اردبیل تصریح کرد: از این میزان، یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار دلار واردات در سال گذشته به ثبت رسیده است.

وی افزود: همچنین در طول چهار سال اخیر ۴۱ میلیون دلار صادرات از تعاونی‌های مرزی اردبیل به ثبت رسیده که از این میزان ۱۵ میلیون دلار متعلق به سال گذشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نظارت بر عملکرد تعاونی‌ها، اضافه کرد: در چهار سال اخیر سه هزار و ۹۷ مورد نظارت انجام شده که ۹۸۲ مورد مربوط به سال گذشته است.

 رحیمی همچنین در خصوص برخی اقدامات مرزنشینان تصریح کرد: در برخی مواقع خریدوفروش کالای قاچاق مشاهده می‌شود که دستگاه قضایی ورود داشته و چند پرونده در این خصوص تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مرزنشینان به دلیل بنیه مالی ضعیف با تجار عقد قرارداد کرده و با کمک آن ها کالای خود را به فروش می رسانند، اضافه کرد: با مصادیق خریدوفروش کالای قاچاق مقابله می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به فعالیت هزار و ۵۷۷ شرکت تعاونی در اردبیل اشاره کرد و گفت: تعاونی های استان ۸۲۵ هزار نفر عضو دارند.

به گفته رحیمی ۱.۷ درصد از تعاونی های فعال کشور در اردبیل مستقر هستند که به دلیل مرزی بودن این استان، تعاونی های مرزنشین نیز فعالیت دارند.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی هندارسال پول به امریکاانتقال پول به قزاقستاناهمیت صنعت حمل و نقل هواییبانک صادرات 4545تجهیزات شبکه اچ پیتجهیزات شبکه کرمانترخیص کار خودروترخیص کار ماشین سنگینترخیص کالا از فرودگاه امامترخیص کالا از گمرک پیرانشهرتعرفه واردات خودرو خانواده شهداثبتارش واردات خودروجایگزین بیت کوینچگونگی خرید کالا از خارجچگونه مستر کارت بخریمحمل بار از عراقحمل بار با وانتحمل بار داخلیحمل و نقل بین المللی گلریزحمل و نقل غیر موتوریخرید ابزار انلاینخرید ابزار ژله تزریقیخرید اقامت امریکاخرید اینترنتی شرابخرید تجهیزات تابلو برقخرید تجهیزات فیلمبرداریخرید خط تولید بلوک سبکخرید لاتاری آمریکاساخت بیت کوینشركت حمل و نقل بين المللي خليج فارسصادرات پوست گوسفندیصرافی چیتاصرافی خ دولتصرافی کلگریطریقه استفاده از بیت کوینفریت بار از فرودگاه امامقوانین گمرکی واردات خودروقیمت خرید و فروش یوانکارت بازرگانی وزارت بازرگانیکارگو ترکیشگمرک چینگمرک حراستگمرک زاهدانگمرک صادراتگمرک و تجارتمطالعات طراحی گمرکنحوه ی صادرات به عراقواردات ایران از امریکاواردات دارو و تجهیزات پزشکی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها