[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوسبه نقل از مهر، مرضیه دهدشتی زاده، اظهار کرد: به موجب قانون سازمان ملی استاندارد ایران تمامی تولید کنندگان کالای مشمول استاندارد اجباری موظف به اخذ گواهینامه استاندارد مطابق با نوع فرآورده های تولیدی و تمدید آن در مواعد مشخص هستند.

وی افزود: لذا تولید، توزیع، تمرکز و فروش هرگونه کالا و خدمات با کیفیت پایین تر از استاندارد و یا فاقد نشان استاندارد و همچنین به کار بردن این نشان بر روی کالا بدون اخذ مجوز از سازمان ملی استاندارد ایران جرم بوده و مجازات قانونی خود را در بر دارد.

دهدشتی زاده  بیان کرد: طی بازرسی کارشناسان این اداره کل از یک کارخانه بسته بندی خرما در بهبهان مقادیر قابل توجهی خرمای بسته بندی شده با جعل نشان استاندارد بر روی آنها کشف و توقیف و پس از پیگیری اداره حقوقی این اداره کل و سیر مراحل قانونی در مراجع قضایی، مدیرعامل کارخانه به اتهام جعل این نشان دولتی به ۱۰ سال حبس تعزیری و دو سال انفصال از اشتغال به هرگونه حرفه مرتبط با نخیلات محکوم شد.

رئیس اداره حقوقی اداره کل استاندارد استان خوزستان از هم استانی ها درخواست کرد درصورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین تر از استاندارد مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۷ با این اداره کل درمیان بگذارند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها