گیفت کارت ebay ؛ تجربه خرید اینترنتی راحت از سایت حراج ایبی با استفاده از گیفت کارت ebay

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

گیفت کارت ebay

آنچه در این محتوا میخوانید😃

فروشگاه ebay ا‌ز بزرگ‌ترین سایت‌های اینترنتی در زمینه خرید، فروش و مزایده محصولات به ویژه اجناس دست دوم مانند لوازم خانگی، اسباب بازی، لوازم برقی، پوشاک و.. است که توانسته از بسیاری از رقبای خود در سراسر جهان پیشی بگیرد و خریداران زیادی را به خود جذب کند. یکی از مزایایی که سایت حراج ایبی ارائه می‌دهد، خرید از سایت ای بی با استفاده از گیفت کارت ebay است که امکان پرداخت راحت را برای شما فراهم می‌کند. اگر قصد خرید اینترنتی راحت از ebay را دارید، با ما همراه شوید تا به شیوه‌ای جدید از پرداخت امن در این فروشگاه آنلاین بپردازیم.

خرید اینترنتی راحت با استفاده از گیفت کارت ebay

سایت خرید ایبی یکی از سایت‌های بزرگ جهانی است که به دلیل حراجی‌های بزرگش بسیار محبوب است. این سایت خرید و فروش از روش‌های پرداخت امن متنوعی پشتیبانی می‌کند؛ اما یکی از ویژگی‌های متمایزش خرید راحت از سایت ایبی با استفاده از گیفت کارت ebay است که امکان انتقال آسان پول را فراهم می‌کند.

از آنجا که می‌توانید تقریبا هرچیزی را برای خرید اینترنتی از ebay پیدا کنید، ممکن است ترجیح دهید تا با استفاده از گیفت کارت ebay خود هزینه‌های مربوط به خرید آنلاین خود را بپردازید که برای انجام این کار هم کافی است از مراحل ساده زیر پیروی کنید تا به راحتی بتوانید مبلغ داخل گیفت کارت را به حساب ایبی خود انتقال دهید. برای استفاده از گیفت کارت ebay لازم است از حساب امن پی پال استفاده کنید؛ بنابراین با گروه تجاری ققنوس همراه باشید تا به تمام نکات و مراحل این شیوه خرید از سایت ای بی بپردازیم.

خرید اینترنتی از سایت ای بی
خرید اینترنتی از سایت ای بی

یک حساب پی پال ایجاد کنید

برای استفاده از گیفت کارت ebay نیاز به حساب پی پال دارید تا بتوانید پول را به آن منتقل کنید. اگر اکانت پی پال ندارید، لازم است برای ایجاد آن اقدام کنید. مقاله ایجاد حساب پی پال را برای یادگیری تمام مراحل و نکات ایجاد حساب مطالعه کنید.

  • برای شروع لازم است توسط مرورگر خود به آدرس https://www.paypal.com بروید. شما می‌توانید از هر مرورگری برای وارد شدن به سایت و ایجاد حساب پی پال استفاده کنید.
  • برای ثبت نام در سایت پی پال لازم است گزینه Sign Up در قسمت بالایی و سمت راست صفحه را انتخاب کنید.
  • با ورود به بخش ثبت نام از شما خواسته می‌شود که نوع اکانت پی پال مورد نظر خود را انتخاب کنید. یکی از دو گزینه  Individual Account و Business Account را باید علامت‌دار کنید.
  • شماره تلفن همراه، اطلاعات شخصی مانند نام کامل، رمز عبور و اطلاعات بانکی خواسته شده را برای ایجاد حساب پی پال وارد کنید.

وارد صفحه اصلی سایت حراج ایبی برای استفاده از گیفت کارت ebay شوید

اگر از حساب پی پال خود مطمئن هستید، لازم است در ابتدا برای خرید اینترنتی راحت از سایت ایبی با استفاده از گیفت کارت ebay وارد صفحه اصلی سایت http://www.ebay.com شوید. برای ورود به سایت بر روی Sign in کلیک و نام کاربری و رمز عبور ایبی خود را وارد کنید. اگر حساب ایبی ندارید، باید مراحل ایجاد اکانت ebay را دنبال کنید.

در صورت نداشتن اکانت ایبی پس از افزودن اطلاعات کاربری خود، سایت یک ایمیل تائید برای شما ارسال خواهد کرد که با کلیک بر روی لینک قرار گرفته در ایمیل به سایت خرید ای بی هدایت و به عنوان یک کاربر تائید شده شناخته می‌شوید.

محصول موردنظر خود را پیدا کنید

برای خرید از سایت ای بی با استفاده از گیفت کارت ebay ، همانند هر سایت دیگری لازم است محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. تمام نکات خرید از ebay را رعایت کنید تا کالایی باکیفیت و مناسب را به دور از سواستفاده و کلاهبرداری خریداری کنید. به نکات کلی زیر برای انتخاب محصول مناسب دقت کنید:

  • محصول مورد علاقه خود را پیدا کنید.
  • به توضیحات معرفی محصول دقت کنید.
  • در مورد محصول مورد نظر خود در دیگر سایت‌ها نیز تحقیق کنید.
  • به عکس‌ها توجه کنید.
  • قیمت حمل و جابجایی را بررسی کنید.
  • عملکرد فروشنده را برای خریدی مطمئن و مناسب بررسی کنید.

مطمئن شوید که فروشنده حساب پی پال را برای استفاده از گیفت کارت ebay می‌پذیرد

اگر قصد خرید از سایت ای بی را با استفاده از گیفت کارت ebay دارید، فقط در صورتی می‌توانید از کارت هدیه خود برای خرید و انتقال پول استفاده کنید که فروشنده هم از حساب پی پال پشتیبانی کند و هم شما اکانت پی پال برای پرداخت پول داشته باشید.

بر روی Buy it now کلیک کنید

برای خرید کالا از سایت حراج ایبی ممکن است در مزایده یا حراجی‌ها شرکت کرده باشید. اگر در مزایده برنده شده‌اید یا پیشنهاد قیمت شما قطعی شده است، می‌توانید با کلیک بر روی Buy it now خرید خود را نهایی کنید.

بر روی گزینه Pay now کلیک کنید

با قطعی شدن خرید و انجام هماهنگی‌های لازم با فروشنده مناسب کالای مورد نظر خود، برای پرداخت کالا باید از یکی از روش‌های پیشنهادی سایت ای بی استفاده کنید. از آنجا که قصد انتقال پول توسط گیفت کارت ebay را دارید و از قبل هم اکانت پی پال را ایجاد کرده‌اید باید بر روی گزینه Pay now کلیک کنید.

PayPal را به عنوان شیوه پرداخت خود انتخاب کنید تا بتوانید از گیفت کارت ebay خود استفاده کنید

بعد از اقدام برای پرداخت هزینه محصول خود به صفحه انتخاب شیوه پرداخت هدایت می‌شوید که لازم است بین گزینه‌های PayPal و Credit or debit car، گزینه پی پال را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این گزینه به صفحه حساب پی پال خود فرستاده می‌شوید تا با استفاده از گیفت کارت ebay پرداخت را انجام دهید.

بخش Redemption code (کد بازخرید) را پیدا کنید

در پایین صفحه خرید به دنبال کادری برای وارد کردن کد باز خرید باشید تا بتوانید کد ۱۳ رقمی خود را اضافه کنید. در این مرحله لازم است Redemption code که پشت گیفت کارت ebay شما نوشته شده و شامل ۱۳ رقم است را در داخل کادر وارد و گزینه Apply را برای تائید نهایی انتخاب کنید.

خرید ازسایت حراج ایبی با گیفت کارت ebay
خرید از سایت حراج ایبی با گیفت کارت ebay

بر روی Update total کلیک کنید

برای خرید اینترنتی راحت از ebay با استفاده از گیفت کار ebay ، بعد از وارد کردن کد پشت کارت هدیه و تائید آن باید بر روی گزینه Update total کنید تا موجودی خود را بررسی کنید. در صورت وجود موجودی می‌توانید مابقی مبلغ را با با حساب بانکی خود به حساب پی پال ایجاد شده پرداخت کنید. مبلغ باقی مانده در گیفت کارت شما به حساب پی پال واریز و در خریدهای آینده خود از سایت حراج ایبی می‌توانید استفاده کنید. بعد از انتقال پول و پرداخت آن به حساب پی پال، فروشنده می‌تواند آن را دریافت کند و در نهایت لازم است تراکنش خود را به اتمام برسانید.

به طور خلاصه

همانطور که اشاره کردیم سایت حراج ایبی از بزرگ‌ترین سایت‌های خرید و فروش اینترنتی جهان همراه با حراجی‌های بی‌نظیر است. سایت ایبی از روش‌های پرداخت متنوعی پشتیبانی می‌کند؛ اما اگر قصد خرید اینترنتی راحت از آن با استفاده از گیفت کارت ebay را دارید، لازم است با ایجاد حساب پی پال مبلغ داخل کارت هدیه خود را به سایت پی پال انتقال دهید تا بتوانید از مزایای آن استفاده کنید. نکات و مراحل گفته شده را به دقت دنبال کنید و نظرات و تجربیات خود را برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان گروه تجاری ققنوس در میان بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x