[ad_1]

سیدهوشیار اعظم واقفی امروز در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه آب در نشستی با بیان اینکه ۷۰ درصد آب تهران از منابع سطحی تامین می‌شود اظهار کرد: کیفیت آب تهران در اکثر مناطق یکسان و یکنواخت است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به گفته وی استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب در تهران معنایی ندارد؛ چرا که میزان کیفیت آب در تهران قابل قبول است. همچنین این دستگاه‌ها املاحی را که برای بدن مفید است، از آب حذف می‌کنند.

مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب کشور با اشاره به تغییر طعم آب در استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب گفت: با توجه به اینکه این  دستگاه‌ها املاح مفید آب را از بین می‌برند، طعم آب در این فرآیند تغییر می‌کند که قابل قبول نیست.

واقفی تصریح کرد: علاوه بر این مسئله استفاده از این دستگاه‌ها می‌تواند موجب بروز بیماری‌هایی همچون بیماری‌های پوستی شود و حتی اگر این دستگاه‌ها استاندارد نیز باشند تنها می‌توان از آنها برای مکان‌هایی که آب شور است، استفاده کرد اما به طور قاطع باید گفت که در هیچ جای تهران لزوم استفاده از این دستگاه‌ها احساس نمی‌شود.

بهنام وکیلی – مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری فاضلاب – نیز با اشاره به اهمیت بازچرخانی فاضلاب در کشور اظهار کرد: تا پایان سال ۱۳۹۵ حدود ۱۸۳ تصفیه خانه فاضلاب در ایران ایجاد شد و باید گفت که در حال حاضر ۲۹۵ شهر دارای تصفیه خانه هستند.

به گفته وی در شرایط فعلی ۴۷ درصد جمعیت شهری تحت پوشش فاضلاب قرار گرفته‌اند. به عبارت دیگر ۲۸ میلیون نفر از جمعیت شهری تحت پوشش فاضلاب هستند.

بیشتر بخوانید :  واردات سالیانه "روغن" چقدر است؟

وکیلی با بیان اینکه حاصل کار این تاسیسات تولید یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب پساب در سال است تاکید کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد فاضلاب کشور بازچرخانی می‌شود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی غناانواع روشهای پست بین المللیبانک صادرات ا یرانبیت کوین لاتاریپست بین المللی در تهرانتجهیزات شبکه پچ کوردتصاویر حمل صحیح بارتعرفه واردات خودرو از دبیحمل بار با کارگوحمل و نقل دریایی بین المللیخرید از Ebay برای ایرانخرید اینترنتی حلقه نقرهخرید اینترنتی وسایل شمع سازیخرید چینی ایرانیخرید خدمت سربازی خارج از کشورخرید دستگاه ساخت لیوان یکبار مصرفخرید دلار بانکیخرید گوشی از خارجخرید گیتار از خارج کشورراهنمای فعالیت با کارت بازرگانیرهگیری مرسولات خارجیروش خرید از سایت های خارجیساختار سایت آمازونسایت اینترنتی ebayستاد ترخیص خودرو جنت آبادصادرات به افغانستانصادرات سیبصادرات فرش ایرانصادرات کره شمالیصادرات هوایی کالاصرافی لندن تلفنفرایند ترخیص کالا از گمرکفروش تجهیزات صوتیفروش دلار مستر کارتفریت بار به کلگریفریت بار به نیوزیلندفلوچارت ترخیص کالا از گمرکگمرک زرندیهگمرک یار 95ممنوعیت صادرات 52 قلم کالانرخ حواله دلار شرکتینرخ کارگوهزینه فریت بار به انگلیسواردات خودرو جانبازان 50 درصدواردات سگ به ایرانواردات قطعات خودرو از ترکیهواردات لاستیک از دبیواردات هوایی از چینوب مانی پرشین تولز

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها