[ad_1]

به گزارش گروه تجاری ققنوس به نقل از ایسنا، جلیل مختار درباره سفر اخیر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منطقه آزاد اروند برای بررسی مشکلات این منطقه گفت: یکی از مصوبات بسیار مهم در این سفر بحث استقرار گمرکات جمهوری اسلامی ایران در گیت خروجی منطقه بود که با پیگیری‌های مستمر و جلسات کارشناسی کمیسیون با حضور ناظر گمرکات استان و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد و مدیرکل گمرک آبادان مصوب شد که کنترل کالای همراه مسافر در گیت آبادان – اهواز صورت گیرد و گمرک با اشراف کامل خروج کالا را کنترل کند.

وی افزود: ضمن بازدید از گیت‌ها و رویت پیشرفت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستور جلسه اجرایی و قرار شد ظرف ۴۸ ساعت آینده (دوشنبه) گمرک جمهوری اسلامی در گیت خروجی آبادان مستقر شود و کنترل خروج کالا از این به بعد به جای بندر آبادان در گیت آبادان – اهواز انجام شود.

نماینده مردم آبادان ادامه داد: این کار باعث می‌شود تجار و بازرگانان، اصناف و مردم آبادان و همچنین گردشگران از این مزیت استفاده کنند و تا سقف ۸۰ دلار کالا را همراه خود از منطقه خارج کنند.

مختار همچنین تصریح کرد: در شش ماهه اول نزدیک به ۳۰ میلیون دلار کالا همراه مسافر وارد منطقه‌ آزاد شده است که از این ۳۰ میلیون دلار نزدیک به هشت میلیون آن برای آبادان بوده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها