[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین، «کونیو میکوریا» در دیدار با رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در تهران، بر لزوم الگوی برداری از گمرک ایران برای کشورهای عضو سازمان جهانی گمرک تاکید کرد.

وی گمرک ایران را از موفق ترین سازمان های عضو سازمان جهانی گمرک دانست و ضمن تحسین عملکرد آن در چند سال گذشته گفت: گمرک ایران در فناوری اطلاعات تحولات قابل توجهی ایجاد کرده است و ما می خواهیم این تجربیات را در سازمان جهانی گمرک و برای استفاده اعضا به کار گیریم.

میکوریا که به قصد بررسی چگونگی روند توسعه و پیشرفت گمرک ایران برای یک سفر دو روزه به تهران آمده است، گفت: روند توسعه و تحول گمرک ایران برای من بسیار تاثیر گذار است زیرا در سال ۲۰۰۴ میلادی در جریان چشم انداز گمرک ایران قرار گرفتم و امروز می بینم شما توانسته اید آن را محقق کنید.

دبیر کل سازمان جهانی گمرک افزود: شما پنجره واحد را بسیار گسترده و فراگیر طراحی و اجرا کردید، در حالی که این کار دغدغه اعضای سازمان جهانی گمرک است و کشورهای بسیاری تاکنون در این زمینه تلاش کردند اما متاسفانه موفق نشدند و اکنون در این زمینه با دشواری های متعددی روبرویند.

دبیرکل سازمان جهانی گمرک صبح امروز (شنبه) وارد تهران شد با «مسعود کرباسیان» رییس پیشین گمرک جمهوری اسلامی ایران که در دولت دوازدهم عهده دار وزارت امور اقتصادی و دارایی شده است، دیدار کرد.

رایزنی با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از دیگر برنامه های دبیرکل سازمان جهانی گمرک است.

میکوریا قرار است از پیشرفت های گمرک ایران در زمینه گمرک الکترونیک و قابلیت های سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی بازدید کند.

بیشتر بخوانید :  ثبات قیمت‌ها در بازار سکه و دلار

پیش از این، سازمان جهانی گمرک طرح کارشناسی مجازی گمرک ایران را که در چارچوب سامانه جامع امور گمرکی اجرا شده است، به عنوان الگوی برتر به گمرک های عضو این سازمان در سراسر جهان معرفی کرده بود.

دیگر برنامه سفر دبیر کل سازمان جهانی گمرک به تهران بازدید از دستاوردهای گمرک ایران در بخش مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و همچنین افتتاح مرکز آموزش سگ های مخدریاب است.

بر اساس ارزیابی سازمان جهانی گمرک، ایران به عنوان برترین گمرک جهان در مبارزه با مواد مخدر شناخته شده و رتبه دوم دنیا را در مبارزه با انواع قاچاق کالا کسب کرده است.

 

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی مشترک ایران و عماناخبار گمرک گناوهارسال پول به قبرسانتقال پول به کارت عابر بانک ملیایرلاینبیت کوین نروژپست سریع بین المللی Tntتجهيز حفلة شبكهتجهیزات شبکه در زاهدانترخیص تجارت غزلترخیص خودرو از گمرک بوشهرترخیص خودرو دست دومثبت شرکت حمل و نقل بین المللیثبت نام کارت بازرگانی قمچگونگی خرید دلار از بانکحساب وب مانيحمل بار از سوئد به ایرانحمل و نقل بین المللی آبادانخرید اینترنتی شارژ رایتلخرید عمده ابزار آلاتخرید کالای فیزیکی از امریکاخرید لباس از سایت خارجیروش خرید از سایت خارجیروش واردات کالا از چینسايت آمازون چيستسایت علی بابا اکسپرسشرکت حمل زمینیصادرات به آمریکاصادرات زعفران به استرالیاصرافی خیابان ظفرصرافی قزوینفروش خط تولید شکلاتقوانین گمرک جمهوری اسلامی ایرانقیمت حمل کانتینر از چینکارت بازرگانی هرمزگانکرایه حمل کانتینر از چین به ایرانمجوز ترخیص کالامسترکارت و ویزاکارتمعاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 2نحوه ترخیص کالا از گمرکنمايندگي وب مانيهمه چیز درباره ی بیت کوینواردات از چین آموزشواردات خودروواردات خودرو جانبازانواردات خودرو حجم موتورواردات قطعه از چینواردات کاغذ a4وب مانی برای اندرویدویرتاپی به بیت کوین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها