گلایه منطقه‌ای صدیف بدری از عملکرد وزارت جهادکشاورزی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

نماینده مردم اردبیل در مجلس ابراز تاسف کرد: با وجود نعمات بیشمار خدادادی از نظر میانگین آبیاری مکانیزه زمین‌های کشاورزی رتبه نازل ۲۷ را در بین استان‌های کشور داراست و میزان پیشرفت عملیات پایاب سد خداآفرین که از پروژه‌های مربوط به آبهای مرزی است، کمترین پیشرفت را داشته است.

به گزارش ایسنا، صدیف بدری در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، خطاب به وزیر جهادکشاورزی متذکر شد: چهار سال است بر مسند وزارتخانه تکیه زده‌اید اما افسوس که استان اردبیل که بخش اعظم اقتصادش وابسته به کشاورزی است از این صدارت جنابعالی بهره چندانی نبرد.

وی ادامه داد: عشایر در مرتع و چراگاه‌های دام به دلیل خشکسالی با مشکلات جدی روبرو هستند و نهادهای متولی هم هیچ اقدامی نمی‌کنند. از این تریبون به وزیر جهادکشاورزی تذکر می‌دهد تا نسبت به حل سریع مشکلات عشایر غیور استان و پرداخت خسارت به آنان اقدام عاجل کند و در خصوص ناعدالتی‌های اتفاق افتاده در حق مردم در بحث عملیات پایان سد خداآفرین و آبیاری مکانیزه و نظام بهره‌مندی زمین‌های کشاورزی پاسخگو باشند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x