[ad_1]

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، دادگستری، دفاع و راه و شهرسازی بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت را آغاز کردند.

محمد شریعتمداری ۵۷ ساله، دکترای مدیریت دارد و معاون اجرایی رئیس‌جمهور، جانشین رئیس‌جمهور در شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، رئیس سازمان فضایی ایران، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، وزیر بازرگانی، قائم‌مقام وزیر بازرگانی را در سوابق کاری خود دارد.

در بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی ابتدا مخالفان و موافقان به بیان سخن می‌پردازند سپس وزیر پیشنهادی از خود دفاع می‌کند.

حسن‌پور: برنامه‌های شریعتمداری سراسر کلی‌گویی است

نایب رییس فراکسیون اقتصاد مقاومتی گفت: سه روز تمام وقت گذاشتم و برنامه‌های شما را بررسی کردم، همه برنامه‌های شما کلی‌گویی است اما نیاز امروز کشور پرداخت به جزییات است.

شهباز حسن‌پور در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، با تشکر از خدمات صادقانه وزرای دولت یازدهم، گفت: مخالفتم از نوع مخالفت سیاسی، جناحی و سیاسی نیست بلکه در راستای مجلس پرسشگر، ‌دولت پاسخگوست.

نماینده مردم سیرجان در مجلس افزود: روی سخنم با دکتر جهانگیری است، که بهتر از هر کس حوزه صنعت، معدن و تجارت را می‌شناسد. انتظار داشتم تیم اقتصادی به مجلس فرستاده شود که هماهنگ‌تر از تیم معرفی شده باشد. از همین ابتدای کار دولت اخطار می‌دهد، مراقب باشید.

بیشتر بخوانید :  همه معادن زغال‌سنگ بازرسی ایمنی شدند

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد به برنامه‌های پیشنهادی وزیر پیشنهادی، گفت: قرار بود ایران در سال ۱۴۰۴ در اوج باشد آیا فکر می‌کنید با این برنامه ایران به این جایگاه برسد؟ اقتصاد مقاومتی باید در برنامه شما توجه جدی‌تری می‌شد. این اقتصاد تنها نسخه نجاتبخش ایران اسلامی است. دکتر جهانگیری به عنوان فرمانده اقتصاد مقاومتی بهتر از هر کس می‌داند ایجاد یک میلیون شغل نیاز به عزم بزرگی دارد. اگر بخواهیم فرمان آقا اجرایی شود، اولین وزارتخانه‌ای که باید به میدان بیاید و تیم اقتصادی را هماهنگ کند وزارت صنعت و معدن است.

حسن‌پور ادامه داد: یکی از معضلات اساسی کشور را فعالیت کمتر از ۲۰ درصد شهرک‌های اقتصادی است. قیمت زمین در این شهرک‌ها پدر صنعت‌گران را درآورده است. چرا زمین به صورت رایگان در اختیار آنان گذاشته نمی‌شود؟ در برخی شهرک‌ها آب، برق و گاز وجود ندارد و بردن این خدمات را از صنعت‌گران درخواست می‌کنند.

 

******

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را در این لینک بخوانید.

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع را در این لینک بخوانید.

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دادگستری را در این لینک بخوانید.

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را در این لینک بخوانید.

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در این لینک بخوانید.

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان را در این لینک بخوانید.

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی امورخارجه را در این لینک بخوانید.

بیشتر بخوانید :  قرارداد شرکت‌های سازنده هواپیما با ایران معتبر است

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اقتصاد را در این لینک بخوانید.

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات را در این لینک بخوانید.

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات را در این لینک بخوانید.

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در این لینک بخوانید.

این خبر تکمیل می شود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاارسال پول از فرانسه به ایراناصطلاح حمل هوایی در بازرگانیایا بیت کوین قانونی استایجاد حساب پی پال در ایرانپست ارزان بین المللیپست های بین المللیتوسعه صادرات صندوقحمل بار و اثاثیه غرب تهرانحمل دریایی به اروپاحمل و ترخیص از چینحمل و نقل بین المللی کامیون یخچالیحمل و نقل ریلی بین المللیحمل و نقل یخچال سایدحواله ارز مسافریخدمات بار هوایی سپید تهرانخدمات وب مانیخرید ابزار الکترونیکخرید خط تولید واش بتنخرید دامین از سایت خارجیخرید کارت amazonخرید کتاب از آمازوندریافت کارت بازرگانی برای جانبازانسامانه هوشمند ثبت کارت بازرگانیشرايط ترخيص كالا از گمركشرکت حمل دریایی ایرانشرکت حمل و نقل بین المللی ستیشغل ترخیصکارصادرات انار به ژاپنصادرات جوش شیرینصادرات داروصادرات زالوصادرات سگ به چینصرافی خیابان گاندیفروش خط تولید قند کلهفروش دلار در مشهدفناوری اطلاعات در حمل و نقل هواییقانون عوارض گمرکیقانون گمرکی خودروقیمت یک بیت کوینكارگو چيستکارت بازرگانی ثبت ونککسب 1 بیت کوینگمرک باشماقمراحل ترخیص دارو از گمرکواردات 500 دستگاه پورشهواردات ترکمنستانواردات روسیهواردات سیگاروظیفه ترخیص کار

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها