[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، زلزله ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر، ساعتی پیش گیلانغرب در استان کرمانشاه را لرزاند.

با وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری عصر امروز در غرب ایران، بلافاصله گروه های عملیاتی برق منطقه‌ای به مناطق زلزله زده اعزام شدند تا نسبت به رفع مشکلات احتمالی شبکه برق اقدام کنند.

مسعود صادقی مدیرکل دفتر فنی توزیع توانیر در این خصوص گفت: همزمان با وقوع زمین لرزه در کرمانشاه و  عملکرد یکی از رله های حفاظتی پست ۶۳ کیلوولت سرپل ذهاب، این پست از مدار خارج شد که این پست به زودی وارد مدار خواهد شد.

وی در توضیح بیشتر وضعیت این پست گفت: همزمان با وقوع زمین لرزه،  دو ترانس پست ۶۳ کیلوولت  از مدار خارج شد اما به فاصله کمتر از ده دقیقه دوباره در مدار قرار گرفت.

صادقی اظهار داشت: در صورتی که این زلزله باعث خرابی ساختمان ها شده باشد، احتمال قطع شدن شبکه فشار ضعیف نیز وجود دارد اما  بررسی ها در این خصوص ادامه دارد.

وی خاطرنشان ساخت: گروه های عملیاتی وارزیاب به منطقه اعزام شده اند تا نسبت به رفع و ارزیابی خسارت های زمین لرزه به شبکه برق اقدام کنند.

صادقی ادامه داد: براساس شواهد موجود و گزارش های ارسالی از منطقه، خسارت شدیدی به شبکه توزیع وارد نشده است اما برای کسب اطمینان از پایداری شبکه برق، گروه های عملیاتی و بهره برداری در منطقه حاضر شده اند.

مدیرکل دفتر فنی توزیع توانیر تاکید کرد: در صورت لزوم گروه های عملیاتی از مناطق دیگر نیز به کرمانشاه اعزام خواهند شد. 

بیشتر بخوانید :  ۱۲.۵میلیون نفر سیگاری حرفه‌ای داریم!

انتهای پیام/

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها