گرفتگی لوله در آپارتمان‌ها چقدر آب می‌خورد؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، زندگی آپارتمان همیشه مشکلات خاص خود را دارد؛ به خصوص که  آپارتمان ها ساکنان ثابتی هم نداشته باشند.مالک باشند یا مستاجر،گاهی عمر یکجا نشینی در یک ساختمان کمتر از یک دهه می شود.این تغییرات پیاپی ساختمان ها را فرسوده کرده و نیاز به خدمات در آنها را بالا می برد.

یکی از مشکلات دائمی آپارتمان ها،گرفتگی لوله و چاه توالت یا دستشویی است که اتفاقا جز مشاغل با درآمد محسوب می‌شود.حتما روی در و دیوار شهر آگهی های یک کادری تخلیه چاه و لوله بازکنی را دیده اید.جالب است بدانید،در این شغل خدماتی اگرچه رقابت سرسختی در جریان است،اما گاهی نظارت بر قیمت ها هم فراموش می شود.

به عنوان مثال، قیمت خدمات لوله بازکنی و  تخلیه چاه در هر نقطه از تهران متفاوت است. اگرساکن شمال شهر تهران باشید،نرخی که برای بازکردن لوله یا تخلیه چاه ارایه می شود،با جنوب تهران زمین تا آسمان تفاوت دارد.

اگرچه در سالهای گذشته،اجرای طرح فاضلاب شهری سبب شده تا تخلیه چاه از رونق بیفتد،اما هنوز فنر زدن برای بازکردن گرفتگی لوله ها بازاری پر رونق دارد.

آنطور که نرخ های اتحادیه اعلام شده، قیمت لوله بازکنی معمولی، ۷۰ هزار تومان است، این در حالی است که این نرخ در مناطق یک،دو و سه شهرداری تهران بیش از ۱۰۰ هزار تومان است.به همین ترتیب قیمت لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا و فشار باد  ۱۲۰ هزار تومان اعلام شده که البته در بیشتر نقاط تهران این خدمات حداقل با ۱۵۰ هزار تومان ارایه می شود.

نرخ های اتحادیه تاکید می کند که قیمت گرفتگی لوله توالت ایرانی با دستگاه G750 فشار زیاد ، ۹۵ هزار تومان و قیمت گرفتگی توالت فرنگی با دستگا تراکم هوا  ۱۵۰ هزار تومان است که به طور متوسط این نرخ ها ۲۰ الی ۴۰ درصد بیشتر در نقاط مختلف تهران از مشتری گرفته می شود.

دیگر نرخ های مصوب که شرکت های لوله بازکنی ملزم به رعایت آنها هستند به شرح زیر است:

قیمت نصب و راه اندازی مجدد توالت فرنگی : ۸۰ هزار تومان

قیمت گرفتگی لوله کف شور حمام : ۶۰ هزار تومان

قیمت گرفتگی لوله کف شور پارکینگ : ۱۰۰ هزار تومان

قیمت گرفتگی لوله کف شور آشپزخانه : ۱۲۰ هزار تومان

قیمت گرفتگی لوله کف شور پشت بام : ۲۰۰ هزار تومان

قیمت گرفتگی لوله کف شور بالکن ساختمان : ۸۵ هزار تومان

قیمت گرفتگی لوله سینک ظرفشویی آشپزخانه : ۱۴۰ هزار تومان

قیمت لوله بازکنی با دستگاه REMS آلمان : ۲۳۰ هزار تومان

قیمت گرفتگی لوله فاضلاب سخت دشوار : ۲۸۰ هزار تومان

قیمت گرفتگی لوله های سپتیک فاضلاب : ۳۵۰ هزار تومان

قیمت گرفتگی منهول فاضلاب : ۵۵۰ هزار تومان

قیمت گرفتگی فاضلاب معمولی با دستگاه واترجت : ۹۵۰ هزار تومان

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x