[ad_1]

مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ گوشتی اعلام کرد که در بازار ماه رمضان همه چیز به زیان تولیدکنندگان است و اگر در جایی گران‌فروشی می‌شود به مرغداران ارتباطی ندارد.

محمد علی کمالی سروستانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون هر کیلوگرم مرغ در میدان بهمن کیلویی ۵۶۰۰ تومان می‌رسد، در حالی که برای مرغداری که جوجه یک روزه را ۲۳۰۰ تومان خریداری می‌کند هر کیلوگرم مرغ کمتر از ۵۱۰۰ تومان تمام نمی‌شود.

وی با بیان این که گرانی گوشت مرغ در بازار ماه رمضان ارتباطی به تولید کنندگان ندارد، افزود: آنچه در مغازه‌ها به فروش می‌رود با قیمتی که از مرغداران خریداری می‌شود فاصله‌ زیاد و معناداری دارد که ارتباطی به تولید کننده ندارد، چرا که هم اکنون مرغداران از فروش محصول‌ شان زیان می‌بینند.

لغو قانون تمرکز بخش کشاورزی فاجعه‌آفرین است

مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ گوشتی همچنین در خصوص لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت که شامل احیای وزارت بازرگانی می‌شود، تصریح کرد: در بخش کشاورزی تنها امید تولید کنندگان و بهره‌برداران این بود که با تصویب قانون تمرکز وظایف و اختیارات بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی یک نهاد مسئول و پاسخگوی سیاست گذاری و تصمیم‌ گیری در بخش کشاورزی است. در حالی که در گذشته این اتفاق نمی‌افتاد و بهره‌برداران و مسئولان بخش کشاورزی مشکلات بسیاری با وزارت بازرگانی داشتند و دائما نگاه مصرف‌گرایانه به بخش کشاورزی می‌شد.

وی بیان کرد: به عنوان مثال در گذشته آنقدر شکر وارد کردیم که به اندازه پنج سال در انبارهایمان ذخیره شد و کار به جایی کشانده شد که همه تولیدکنندگان آسیب دیدند و بسیاری از آنها از بین رفتند. اما با اجرای قانون تمرکز این اتفاق نیفتاد و از تولید ‌کنندگان حمایت شد، بنابراین از نماینده مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود که به طرح دو فوریتی این لایحه رای ندهند تا فرصت کافی برای بررسی آن به صورت کارشناسی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید :  جولان پرتقال‌هاي مصري در بازار

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی زباناموزش خرید از سایت های خارجیانتقال پول به نیوزلندپست سریع السیر بین المللیترخیص خودرو از گمرک بوشهرترخیص خودرو وارداتیترخیص رهبریترخیص کار خرمشهرچگونگی خرید از amazonچگونگی واردات از چینحمل بار دریاییحمل و نقل ظریف بارحمل و نقل کیشحمل و نقل هوایی علمدارخريد تجهيزات شكارخرید ابزار الات برقیخرید اینترنتی رینگ اسپرتخرید تجهیزات اکواریومخرید تجهیزات دوچرخه سواریخرید چینی در بانهخرید قطعات الکترونیکی از چینخرید کارت هدیه دلارخرید مقاله از سایت های خارجیدانلود قوانین گمرکیراهنمای واردات از چینرهگيري مرسوله سفارشيرهگیری مرسولات عادیروال ترخیص کالاسایت خرید آمازونشرکت حمل و نقل بین المللی زرین برناصادرات به چينصادرات تداولصادرات نرم افزارطرح گمرک نوینفرم ترخیص کالا از گمرکفروش خط تولید شیشه دوجدارهفریت بار دریاییقیمت خرید دلار در بازارگمرک مازندرانمستر کارت اصفهاننحوه ی گرفتن مستر کارتواردات ادامس از دبیواردات تجهیزات پزشکی به ایرانواردات خودرو 2500واردات خودرو از کیشواردات ضایعات اهن از عراقواردات ظروف کریستالواردات ماشین از دبیورود و ترخیص کالای پزشکیون کارگو هیوندای

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها