کمیسیون صنایع و معادن مجلس قراردادهای جدید ایران خودرو را بررسی می‌کند

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مشاهده و بررسی قراردادهای جدید ایران خودرو توسط اعضای کمیسیون صنایع و معادن در بازدیدی که روز سه‌شنبه انجام می‌شود خبر داد.

سعید باستانی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: ماده ۸ طرح حمایت از استادکاران و هنرمندان صنایع دستی با موضوع تشکیل صندوق حمایت از صنایع دستی ایران مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به تشکیک نمایندگان در صحن علنی مجلس و عودت آن به کمیسیون، کارشناسی‌های اولیه روی این ماده انجام شده و  تلاش داریم تا روز  چهارشنبه مشکل را حل و به صحن علنی مجلس برگردانیم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس از بررسی و اصلاح لایحه مالیات بر ارزش افزوده سخن گفت و افزود: ماده ۳۲ لایحه مذکور پس از بحث و بررسی و اعمال اصلاحاتی به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی از بازدید اعضای کمیسیون متبوعش از شرکت ایران خودرو در روز سه‌شنبه خبر داد و افزود: در ادامه بازدید از صنایع بزرگ و مادر سه‌شنبه هفته جاری از بخش‌های مختلف ایران خودرو بازدید خواهیم کرد.

باستانی از اصرار اعضای کمیسیون برای مشاهده قراردادهای اخیر شرکت ایران خودرو و انجام این کار در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون از شرکت ایران خودرو خبر داد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x