[ad_1]

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با بیان این‌که کشت گلخانه‌ای به صورت پراکنده فاقد توجیه اقتصادی است، گفت: در واحدهای انفرادی گلخانه‌ای، تولیدکننده توان برنامه‌ریزی برای صادرات را ندارد.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، مهندس «علی محمد چوپانی» در جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق گرگان اظهار کرد: می‌توان در لایحه بودجه پیش‌بینی‌هایی مانند تولید آب ارائه داد. با عنایت به تصمیم سران قوا می‌توان بهره‌برداری طرح‌ها را واگذار کرد.

وی خاطرنشان کرد: در گلخانه‌های انفرادی تولیدکننده توان برنامه‌ریزی برای صادرات را ندارد، چون خریداران بین‌المللی محصولات گلخانه‌ای نیازمند حجم زیادی از محصولات با استانداردهای مختلف و بسته‌بندی مناسب هستند و امکان تحقق این امر در واحدهای انفرادی گلخانه‌ای وجود ندارد.

چوپانی افزود: باید بستر شهرک‌های گلخانه‌ای شکل گیرد، سازمان جهاد کشاورزی تاسیس شهرک‌های گلخانه‌ای را مد نظر قرار دهد.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان خاطرنشان کرد: نیاز است دولت زمین‌های تحت تملک خود را به تحصیل‌کرده‌های این رشته واگذار کند. مدیران به این موضوع توجه داشته باشند که اقدام خوب هیچ بازخواستی ندارد.

انتهای پیام

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها