[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، آمارهای وزارت بازرگانی آمریکا حاکی است که کسری تجاری آمریکا در ماه ژانویه با ۹.۶ درصد رشد به بیش از ۴۸.۵ میلیارد دلار رسیده است.

میزان واردات آمریکا در این مدت بیش از ۲.۳ درصد رشد داشته که این، بالاترین افزایش واردات این کشور از مارس ۲۰۱۵ به شمار می رود و صادرات نیز در این مدت با رشد ۰.۶ درصدی همراه بوده است.

افزایش واردات کالاهای مصرفی، تجهیزات سرمایه ای و خودرو تاثیر زیادی بر رشد کسری تجاری آمریکا داشته است.

تقویت ارزش دلار نیز عامل مهمی در افزایش واردات داشته است. رشد کسری تجاری می تواند فشار زیادی را بر رشد اقتصادی آمریکا در اوایل سال ۲۰۱۷ وارد کند.

کسری تجاری آمریکا با چین در این مدت، به بیش از ۳۱.۳ میلیارد دلار افزایش یافته است؛ همچنین واردات آمریکا در این مدت به بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار رسیده که بالاترین رکورد از دسامبر ۲۰۱۴ به شمار می رود، ضمن اینکه صادرات نیز به ۱۹۲ میلیارد دلار رسیده که بالاترین رقم از آوریل ۲۰۱۵ میلادی به شمار می رود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی بین المللانتقال پول به هلندایرلاین معراجبانک صادرات 03152بیت کوین انجمنپی پال وریفایترخیص رهبر از بیمارستانترخیص کار مواد غذاییتمدید کارت بازرگانی قزوینچگونگي ترخيص كالا از گمركحمل بار از گوانجوحمل و نقل بار یخچالیحمل و نقل بين المللي زمينيحمل و نقل درياييحمل ونقل دریایی خزرخدمات بار هوایی سیطره آسمان آبیخريد از Amazonخرید ابزار چرم دوزی در تهرانخرید از سایت امازونخرید پستی ابزار الاتخرید تجهیزات پژو 206خرید تجهیزات هواشناسیخرید دامنه از سایت های خارجیخرید سیسمونی از چینخرید قطعات الکترونیکی از خارجخرید کتاب در خارج از کشورخرید لیوان یکبار مصرفراهنماي خريد از ebayشرکت حمل و نقل بین المللی زرین برناصرافی حافظ تهرانصرافی شطریقه کارت بازرگانیطریقه ی خرید بسته اینترنتی ایرانسلفروش خط تولید کپسول گازفریت بار دریاییقوانین صادرات گمرکقوانین کارت بازرگانیقوانین گمرک چینقیمت حمل بار هواییقیمت خرید دلار کانادا در تهرانکارت بازرگانی ایرانکارگران مشغول کارندکارگو در چینکارگو یعنی چیلیست واردات از چینمستر کارت کیشواردات جو دامیواردات خودروواردات گندم از قزاقستانواردات لاستیک خودرو

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها