کسب رتبه نخست صادرات به عراق توسط گمرک کرمانشاه

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گمرک استان کرمانشاه، خلیل حیدری با اشاره به آمار صادرات از استان کرمانشاه طی مدت سپری شده از امسال گفت: در  ۷ ماهه امسال در مجموع ۷ میلیون و ۶۳۲ هزار و ۴۴۳ تن کالا به ارزش ۳ میلیاردو ۷۱۳ میلیون ۷۰۸ هزارو ۹۲۰ دلار از کشور به کشور عراق صادر شده است.

وی افزود: از این میزان ۲ میلیون ۶۰۶ هزارو ۵۳۴ تن کالا به ارزش یک میلیارد و ۹۹ میلیون و ۷۱۳ هزارو۶۴۰ دلار از طریق گمرک کرمانشاه صادر شده که  از لحاظ وزنی سهم ۳۴ درصدی و از نظر ارزشی سهم ۳۰ درصدی صادرات کل کشور به عراق را بخود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه  تصریح کرد: در ۷ ماهه سالجاری از مجموع  ۲ میلیون ۶۰۶  هزارو ۵۳۴ تن کالا به ارزش یک میلیارد و  ۹۹ میلیون و ۷۱۳ هزارو  ۶۴۰ دلار کالای صادراتی گمرکات استان کرمانشاه به عراق، گمرک کرمانشاه با صدور ۳۶۸ میلیون و ۱۴۱  هزارو ۵۸۲  دلار کالا به وزن یک میلیون و ۱۳۸  هزارو ۴۲۳  تن آن در بین گمرکات استان و کشور از حیث وزن رتبه نخست و از لحاظ ارزش رتبه دوم را در صادرات به عراق به خوداختصاص داد.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را لوازم خانه داری و پاکیزگی، ظروف ملامین، کیسه نایلونی، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، سیمان، رخام پولیش داده شده،   پروفیل با مقطع از آهن یا فولاد گرم نورد شده، کیسه کلوست، جوال و کیسه برای بسته بندی کالا از نوار پلی اتیلن عنوان کرد و گفت: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

حیدری افزود: عمده کالاهای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه به کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه، امارات متحده، هند، جمهوری متحده تانزانیا، ازبکستان، جیبوتی و… و. بوده است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x