[ad_1]

رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان، اظهار کرد: عمده دلیل تجمع اخیر کسبه پلاسکو پیگیری بحث ساخت این پاساژ از سوی بنیاد مستضعان بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی درودیان با بیان این مطلب گفت: بیش از هفت ماه از حادثه پلاسکو می‌گذرد و همچنان ساخت مجدد این پاساژ به زمان‌هایی نامعلوم موکول می‌شود. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که کسبه این پاساژ به مدت هفت ماه در کسب و کار خود دچار مشکل شده و درآمد ندارند.

وی همچنین عنوان کرد: تسریع روند ساخت این پاساژ و احقاق حق کسبه پلاسکو عمده دلیلی است که اهالی این پاساژ را مجبور کرده برای چندین بار طی ماه‌های گذشته به تجمع بپردازند، البته تجمع اخیر خودجوش بوده و ارتباطی با اتحادیه نداشته است.

رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان با تاکید بر این که اکنون کسبه منتظر هستند که حداقل بنیاد مستضعفان برای ساخت ساختمان جدید نسبت به عقد قرارداد با آنها اقدام کنند، اظهار کرد: در این زمینه نامه‌های مکتوبی نیز به بنیاد مستضفعان ارسال شده است. حتی از این به بعد مشکلی پیش آمده و اتفاقی رخ دهد این مسوولیت‌ها با مسوولان بنیاد است که در برابر دستگاه‌های امنیتی پاسخگو باشند.

به گفته درودیان، در تجمع امروز پلاسکونشینان حدود ۶۰۰ نفر حضور داشته‌اند.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني ايران روسيهارسال پول به دبیاسکرین شات سامسونگانتقال پول به پی پالبهترین سایت خرید از خارجبیت کوین در فیس بوکپیگیری فریت بارپیگیری کد رهگیری مرسوله پستیتجهیزات شبکه فشار ضعیفترخیص کار بندر خرمشهرترخیص کار قطعات کامپیوترثبت سفارش واردات خودرو وزارت بازرگانیثبت وارداتچگونه به وب مانی پول بریزیمحقوق حمل و نقل دریاییحمل هوایی ایران ایرحمل و نقل بین المللی پاكان ترابرحمل و نقل بین المللی قزوینخرید از فروشگاه امازون در ایرانخرید اینترنتی لومیا 735خرید پرچم آلمان نازیخرید تجهیزات پژو 206خرید تجهیزات ویپخرید خط تولید اکسید رویرهگیری مرسولات خارجیرهگیری مرسولات نیروی انتظامیرهگیری مرسوله گستیسامانه ثبت کارت بازرگانیستاد ترخیص خودرو زنجان شمالیسفارش واردات از چینشرایط صدور کارت بازرگانی کدام استشرکت ترخیص کالا خرمشهرشرکت حمل و نقل بین المللی چگردصادرات السودان 2014صرافی خ شریعتیطریقه ی خرید بسته اینترنتی رایتلفروش خط تولید پیچ و مهرهق مت خودرو وارداتقوانین گمرکی عراققوانین گمرکی کاناداقیمت کارگوکارت بازرگانی جانبازانکارت بازرگانی چیننحوه ارسال پول به کانادانحوه خرید از چینواردات ابزار صنعتیواردات تجهیزات دندانپزشکی از چینواردات دارو به ایرانواردات صندلی اپنواردات عطر

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها