[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، رحیم زارع درباره انتقاد وزیر ورزش از جزئیات مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ برای واگذاری سرخآبی‌ها گفت: وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و درآمدزایی آنها در هاله‌ای از ابهام است؛ اگرچه به تازگی کارهایی در بحث تبلیغات کرده‌اند ولی فقط حدود ۱۶۰ میلیارد تومان دریافتی از این محل دارند و بنابراین تا وضعیت درآمدی این شرکت و پایداری درآمدی آن مشخص نشود، نمی‌توان آنها را واگذار کرد.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این وضعیت، این دو تیم مطرح کشور را به دست چه کسی بدهیم که به سرنوشت تیم پاس همدان یا دیگر تیم‌هایی که با واگذاری در حقشان اجحاف شد، دچار نشود.

فرابورس؛ بهترین روش واگذاری استقلال و پرسپولیس

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ تاکید کرد: برای واگذاری استقلال و پرسپولیس باید ابتدا آن را در فرابورس آورد تا مظنه قیمت به دست آید و سپس دولت، مردم، طرفداران و پیشکسوتان سهامدار شوند و ۵۱ درصد هم به صورت بلوکی عرضه شود.

وی توضیح داد: اگر به دنبال آن هستیم که استقلال و پرسپولیس به صورت راهبردی و در چارچوب خوب و آینده‌دار واگذار شود، باید این کار از طریق عرضه در فرابورس صورت گیرد و اصلا از ابتدا هم باید همین روش اتخاذ می‌شد.

زارع انتقاد کرد: کسانی که قبلا می‌خواستند این دو باشگاه را بخرند، اکنون بزرگترین بدهکاران بانکی هستند و اثری هم ازشان نیست و همه زندان هستند؛ خوب بود تیم را دست آنها می‌دادند؟

وجهه اجتماعی و سیاسی استقلال و پرسپولیس را باید در نظر گرفته شود

بیشتر بخوانید :  پیاز کیلویی 3500 تومان شد/اشک مردم درآمد

این نماینده مجلس با بیان اینکه مدل پیش‌بینی شده در مجلس کارشناسی است، گفت: خصوصی‌سازی یک‌شبه نمی‌شود؛ زیرا این مدلی که برای واگذاری‌ها و خصوصی‌سازی‌های دیگر در پیش گرفته شده موفق نبوده است.

به گزارش خانه ملت، وی تاکید کرد: وجهه اجتماعی و سیاسی دو تیم استقلال و پرسپولیس را نیز باید در نظر گرفت؛ مدل مجلس بهترین مدل است زیرا باید این کار به صورت اساسی انجام شود و رفتارهای احساسی و سطحی نتیجه نمی‌دهد.

عضو هیئت رییسه فراکسیون ورزش مجلس افزود: مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ برای واگذاری استقلال و پرسپولیس چارچوب دارد و وزیر از همین الان می‌تواند کارها را انجام دهد و در سال آینده هم واگذار کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها