[ad_1]

به گزارش تراز ، سلیقه مسافران در انتخاب صندلی هواپیما متغیر است. تعدادی از مسافران صندلی‌های راهرو را به دلیل فضای بیشتر برای پاها انتخاب می‌کنند، در حالی‌که تعدادی دیگر فقط به دلیل تماشای منظره آسمان در حال پرواز صندلی‌های کنار پنجره را ترجیح می‌دهند. از طرفی، افرادی که مداوم پرواز می‌کنند در این خصوص اتفاق نظر دارند که صندلی‌های وسط به هیچ عنوان جای مناسبی نیستند.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که پیش از پرشدن ظرفیت هواپیما به موقع برای دریافت کارت پرواز مراجعه کرده‌اید، باید بین این دو گزینه تصمیم بگیرید، ولی نکته‌ای که اغلب مسافران از آن غافل هستند این است که در بخش اکونومی هم می‌توان خدماتی در حد فرست کلاس دریافت کرد.

در این باره، آنی کینگستون (Annie Kingston)، یکی از مهمانداران باتجربه، به موارد مهمی اشاره کرده است:

اغلب مردم این تصور را دارند که اگر صندلی‌های بخش جلویی را انتخاب کنند، شانس بیشتری در انتخاب غذاهای مورد علاقه‌شان یا دریافت سریع سایر خدمات مانند نوشیدنی، بالش و… دارند. ولی واقعیت برخلاف آن است و مهمانداران تمایل چندانی به رفت و آمد به بخش جلو ندارند و انجام چنین درخواست‌هایی برای مسافران انتهای هواپیما برای مهمانداران بسیار آسان‌تر است.

بنابراین به نظر می‌رسد که انتخاب صندلی‌های انتهای کابین هواپیما علاوه بر برخورداری از فضای بیشتر، رسیدگی بیشتر از طرف مهمانداران را نیز به همراه دارد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی در گرجستاناتاق بازرگانی شیرلزاتاق بازرگانی صنایع معادن تهراناتاق بازرگانی عضویتاتاق بازرگانی و صنایعانتقال پول به کارت رفاهانتقال پول به هندبیت کوین سایتتجهیزات شبکه-بندر عباسترخیص خودرو پارکینگچگونگي ترخيص كالا از گمركحقوق حمل و نقل بین المللی هواییحمل بار فرودگاه امامحمل و نقل بین المللی بندرعباسحمل و نقل زمینی کالاحمل و نقل قیر فلهحواله دلار به دبیخدمات بار هوايي عصر هديخرید اکانت از سایت های خارجیخرید اینترنت 4gخرید اینترنتی پنبه ریزخرید اینترنتی نردبان تاشوخرید دلار بانکیخرید کرم چین و چروکخرید لپ تاپ از آمازونرهگیری مرسوله رایتلسایت امازون ویکیسایت فروش آمازونشرایط خرید از چینشركت حمل و نقل هواييشرکتهای فریت بارصادرات دارو به عراقصادرات زعفران به چینصادرات عنابصرافی حواله ارزیصرافی ژاپنصرافی شیرازطراحی گمرکطریقه ی خرید از سایت های خارجیفرستادن پول به حساب دیگرفروش ابزار لحیم کاریقوانین جدید گمرکیقوانین و مقررات حمل و نقل هواییکارت بازرگانی برای جانبازانگمرک جنوب تهراننحوه واردات گوشی از چینواردات از ترکیهواردات خودرو توسط اشخاص حقیقیواردات خودرو در سال 93واردات نارگیل

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها