[ad_1]

به گزارش تراز ،در شهریورماه سال جاری توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب زیربنای هر واحد مسکونی نشان می‌دهد بیشترین سهم از معاملات انجام شده در شهر تهران به واحدهای مسکونی با زیربنای ۶۰ تا ۷۰ متر مربع معادل ۱۴.۸ درصد اختصاص داشته است. واحدهای دارای زیربنای ۷۰ تا ۸۰ و ۵۰ تا ۶۰ متر مربع به ترتیب با سهم‌های ۱۳.۴ و ۱۲.۷ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در مجموع در شهریورماه واحدهای مسکونی با سطح زیربنای کمتر از ۸۰ متر مربع ۵۰.۴ درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص دادند.

هم‌چنین در شهریورماه ۱۳۹۶ واحدهای مسکونی دارای دامنه قیمتی ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان با اختصاص سهم ۱۱.۴ درصد بیشترین سهم از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند. واحدهای دارای ارزش ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان و ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان نیز هرکدام با اختصاص ۱۰.۹ و ۹.۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. در مجموع در این ماه حدود ۴۳.۷ درصد از معاملات به واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان اختصاص داشته است.

از نظر عمر بنا نیز بررسی توزیع واحدهای مسکونی معامله شده حاکی از آن است که در شهریورماه واحدهای ۵ سال ساخت با سهم ۴۷.۵ درصد بیشترین سهم از واحدهای مسکونی معامله شده در تهران را به خود اختصاص داده‌اند. سهم مذکور در مقایسه با شهریورماه سال قبل ۳.۹ درصد کاهش یافته و در مقابل به سهم واحدهای با قدمت ۶ تا ۱۰ سال و بیش از ۱۵ سال افزوده شده است.

بیشتر بخوانید :  شما هم می‌توانید صادرات کنید

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاارسال پول از فرانسه به ایرانانتقال پول به كارت ديگربدهی ماده 7 گمرکپی پال چگونه کار میکندتجهیزات شبکه رادیوترخیص خودرو از گمرک بندرعباسترخیص خودرو زنجان شمالیترخیص لباسچگونگی خرید از سایت آمازونحمل بار با قطارحمل و نقل بین المللی کالاحمل ونقل هواييخدمات حمل بار هوایی ایران ایرخرید ابزار کار با چوبخرید ابزار کنافخرید ابزار ماکیتاخرید ابزار وبلاگخرید اینترنتی 0901خرید اینترنتی از علی باباخرید تجهیزات زیمنسخرید خط تولید نئوپانخرید زمین در خارج از کشوررهگیری مرسوله پستی تیپاکسشرکت های خدمات بار هواییشرکت واردات تجهیزاتصادرات پای مرغصادرات حلزونصادرات خشکبارصادرات ذرت علوفه ایصدور مستر کارتصرافی تبریزعکس مستر کارتعلی اکسپرس نوعروسفروش خط تولید تیرچه کرومیتفريت بار فرودگاه امامقوانین گمرکی افغانستانقوانین گمرکی ترکیهقوانین و مقررات گمرکی ایرانقيمت يورو حواله ايقیمت خرید یوان چینکارت بازرگانی استان یزدکارت بازرگانی جانبازیکارگو هواپیمایی قطرمزدا 2 وارداتیهزینه ترخیص خودرو اروندهزینه ترخیص کارهواپیما حمل دارو به یمنواردات از چین تبریزواردات ایرانواردات تویوتا

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها