[ad_1]

کتاب مقررات صادرات و واردات با اصلاحات جدید مصوب هیات وزیران چاپ و منتشر شد که این تغییرات شامل “ایجاد” یا “حذف” ردیف تعرفه‌ها و “اصلاح شرح کالا” و تغییر در “مندرجات ذیل یادداشت” می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی علی‌آبادی فراهانی – مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات – اظهار کرد: کتاب مقررات صادرات و واردات سال ١٣٩۶حاوی اصلاحات نمانکلاتور سیستم هماهنگ شده سازمان جهانی گمرک است که به لحاظ تغییرات حاصله از جمله “فناوری” و “تجارت” هر پنج سال یکبار به روز رسانی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد که آخرین نسخۀ به روز شده نمانکلاتور در سال ٢٠١٢ میلادی (سال١٣٩٠-١٣٩١) اعمال شده و جدیدترین نسخه نیز از اول سال ٢٠١٧ قابل اجراست.

علی آبادی با اشاره به اینکه سازمان جهانی گمرک، اصلاحات سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی را به صورت همزمان اعمال و اعلام کرده است، گفت: با توجه به اینکه آمار بازرگانی خارجی بر مبنای ردیف تعرفه‌های جدول طبقه بندی کالا تهیه می‌شود و ثبت سفارش کالا بر اساس کدهای تغییر یافته انجام خواهد شد، لزوم انجام اصلاحات مذکور در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ١٣٩۶ از ضروریات بخش بازرگانی کشور است.

علی آبادی همچنان متذکر شد که این اصلاحات در آذر ماه ١٣٩۵ برای درج در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ١٣٩۶ به تصویب هیئت وزیران رسیده است.

طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، تغییرات جدید شامل “ایجاد” یا “حذف” ردیف تعرفه‌ها و “اصلاح شرح کالا” و تغییر در “مندرجات ذیل یادداشت” فصول مختلف کتاب مقررات صادرات و واردات است که در چاپ آن لحاظ شده است. همچنین، سایر تغییرات مصوب هیئت وزیران در سال ١٣٩۵ که در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ١٣٩۵ درج نشده بود در کتاب سال جاری اعمال شده است.

بیشتر بخوانید :  صادرات نفت ایران به ژاپن نصف شد

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی شافعیاتاق بازرگانی و صنایعارسال پول به عربستاناسکریلکس 2015امور گمرکی و ترخیص کالابيت كوين در ايرانبيت كوين لاند بالشروقبیت کوین نروژپست سريع به كاناداپست سریع در ایرانتجهیزات شبکه هواویترخیص کالا گروه 10حمل بار ماهان ایرحمل و نقل لندنخ گمرک تهرانخدمات بار هوایی سیطره آسمان آبیخريد تجهيزات عكاسيخرید ابزار چرم دوزیخرید ابزار دریلخرید ابزار ماهیگیریخرید ایفون از المانخرید اینترنتی 206خرید اینترنتی همسترخرید خدمت سربازی خارج از کشورخرید لباس از خارج کشورسند حمل زمینیشرکتهای پست بین المللیشماره ی صرافی های تهرانصادرات بنزین هواپیماصادرات طلا به ترکیهصادرات مرغ به چینصادرات و واردات ایرانصرافی اصفهانصرافی افقصرافی خ رسالتفروش خط تولید صابونفروش خط تولید عروسکفروش خط تولید گونی بافیقوانین خرید از چینقوانین گمرک فرودگاه امامقوانین گمرکی قشمکارگو پرشینگمرک س وبگمرک لباسمستر کارت مجازینحوه ارسال پول به کاناداواردات برنج پاکستانیواردات تلویزیون از دبیواردات خون چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها