[ad_1]

جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد که تولید انواع وانت در آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶۱.۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، تولید وانت در آذرماه سال جاری به ۲۹۴۹ دستگاه رسیده که نسبت به تعداد ۷۶۸۵ دستگاهی سال گذشته، ۶۱.۶ درصد کاهش یافته است.

طبق این آمار میزان تولید وانت در گروه خودروسازی سایپا و گروه بهمن کاهش چشمگیری داشته به طوریکه سایپا در آذرماه امسال ۱۸۸۹ دستگاه وانت تولید کرده و کاهش تولید ۶۴.۱ درصدی را تجربه کرده است چراکه در آذرماه سال گذشته میزان تولید این شرکت ۵۲۶۴ دستگاه بوده است.

گروه بهمن نیز با کاهش ۷۲.۲ درصدی بیشترین کاهش تولید وانت را داشته است. این شرکت آذرماه امسال ۴۱۹ دستگاه وانت تولید کرده در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته ۱۵۰۵ دستگاه تولید کرده بود.

گروه صنعتی ایران خودرو نیز در آبان ماه امسال ۳۰ درصد کاهش تولید داشته و تعداد وانت‌های تولید شده در این شرکت از ۹۱۶ دستگاه در آذرماه سال گذشته به ۶۴۱ دستگاه رسیده است.  

در این میان وضعیت تولید وانت در آذرماه سال جاری در شرکت ارس خودرو دیزل و سازه‌های خودرو دیار نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته و در هیچ کدام از زمان‌های یاد شده هیچ وانتی در این شرکتها تولید نشده است.

انتهای پیام 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها