[ad_1]

محمدرضا مودودی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به صورت یارانه‌ای به صادر کنندگان تولید کننده تعلق می‌گیرد. 

وی افزود: ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز برای صادرکنندگانی که در بخش تجاری فعال هستند و برای حضور در نمایشگاه‌ها، ثبت برند در خارج از کشور و حمل و نقل در نظر گرفته شده است. 

معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت کشور گفت: ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هم از طرف صندوق توسعه ملی و بانک‌ها با بهره بین ۱۳ و نیم درصد تا ۱۴ درصد به صادرکنندگان پرداخت می‌شود. 

مودودی میزان صادرات را از اول سال تاکنون، ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار عنوان کرد و گفت: صادرات دو درصد نسبت به پارسال کاهش دارد. 

وی گفت: محصولات پتروشیمی، میعانات گازی، شیرینی و شکلات، لبنیات، محصولات صنعتی، محصولات فلزی از جمله کالاهای صادراتی هستند که بیشتر به کشورهای پیرامونی، چین و هند صادر شده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی استان فارساتاق بازرگانی ایران پاکستاناخبار گمرک بوشهربانک صادرات 1176برنامه ریزی حمل و نقل هواییبیت کوین فیس بوکتبدیل بیت کوین به دلارتجهیزات زیرساخت شبکهتجهیزات شبکه لگرندترخیص خودرو از گمرک کیشجایگزین بیت کوینچگونه ترخیص کار شویمحمل بار وانت پیکانحمل زمینی از ترکیهحمل و نقل شیرازحمل و نقل گلریزحمل و نقل هوایی ایرانحمل و نقل هوایی حیواناتخدمات ارزی و صرافی پاسارگادخريد اينترنتي ديوان حافظخرید اینترنت 4gخرید اینترنتی کخرید اینترنتی ویندوز 8.1خرید خدمت خارجخرید خط تولید نایلون دستیخرید لیوان یوونتوسخرید و فروش بیت کوینستاد ترخیص خودرو زنجانسفارش خرید از آمریکاشركت حمل و نقل بين المللي زنجيرهشرکت حمل ونقل بین المللی صنایعصادرات جورابصادرات غیر نفتی ایرانصدور کارت بازرگانی لرستانضوابط واردات خودرو جانبازانغولهای واردات خودروفروش ابزار پانچ پرسکارگر سادهکارگو ایووکرایه حمل دریاییگمرك مشهدمدارک کارت بازرگانی حقوقیمستر کارت یا پی پالمقایسه حمل و نقل دریایی و هواییواردات پارچهواردات خط تولید کاغذواردات زیتون از ترکیهواردات لپ تاپواردات مرباوب سايت رسمي ماني رهنما

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها