[ad_1]

در بازار امروز – شنبه – دلار آمریکا با روند کاهشی قیمت ۳۸۱۲ تومان عرضه می‌شود و سکه تمام طرح جدید با حرکت صعودی به یک میلیون و ۲۲۶ هزار تومان رسیده است.

به گزارش ایسنا، در بازار ارز یورو ۴۵۷۶ تومان،‌ پوند انگلستان ۴۹۶۳ تومان،‌ لیر ترکیه ۱۱۰۹ تومان و یوان چین ۵۷۹ تومان قیمت دارد. دلار مبادله‌ای نیز ۳۲۸۴ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.

در بازار سکه نیز نیم سکه ۶۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ربع سکه ۳۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان و سکه گرمی ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد می شوند.

همچنین در بازار طلا، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۹ هزار و ۴۷۳ تومان، هر مثقال طلا ۵۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر اونس طلا برای معاملات در بازارهای جهانی ۱۲۸۹ دلار و ۷۰ سنت داد و ستد می‌شود. 

‌لازم به ذکر است که قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیستند و جدول زیر نیز بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش تکمیل شده‌ است.















نوع طلا قیمت
هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۱۹ هزار و ۴۷۳ تومان
مثقال طلا۵۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان
اونس در بازار جهانی طلا۱۲۸۹ دلار و ۷۰ سنت
نوع سکه
سکه تمام طرح جدیدیک میلیون و ۲۲۶ هزار تومان
نیم سکه۶۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان
ربع سکه۳۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان
سکه گرمی۲۵۰ هزار تومان
نوع ارز
دلار آمریکا۳۸۱۲ تومان
یورو۴۵۷۶ تومان
پوند انگلستان۴۹۶۳ تومان
لیر ترکیه۱۱۰۹ تومان
یوان چین۵۷۹ تومان
درهم امارات۱۰۴۵ تومان

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني خرمشهراتاق بازرگاني صنايع و معادن تهراناتاق بازرگانی کاشانانتقال پول به حساب دیگر اینترنتیپست بین المللی آرامکسپی پال بیزینسپی پال چگونه کار میکندترخيص كالا يعني چهترخیص کار گمرگترخیص کالا از گمرک قشمثبت نام پی پالچگونگی واردات خودرو از دبیحمل بار از ایران به استرالیاحمل بار به شهرستانحمل بار کامیونحمل خرده بار از چینحمل و نقل چالوسحمل و نقل همدانحمل و نقل هوایی ترکیهخدمات بار هوایی اتاخرید از فروشگاه آمازونخرید چینی ایرانیخرید محصولات از سایت های خارجیدفتر ژورنال گمرکسازمان حمل و نقل هوایی ایرانستاد ترخیص خودرو جنت آبادستاد ترخیص خودرو شرق تهرانسهم اتاق بازرگانی از سودشرایط ترخیص خودرو برای جانبازانشرایط واردات کالا از چینشرکت خرید از چینشرکت های صادرات به چینصادرات بار هواییصرافی تبریزطریقه صادرات کالافروش تجهیزات طبیفروش خط تولید عسلکارت بازرگانی گلستانکارت پی پال چیستکارگو سامانگمرک چیستگمرک سمنانگمرک قطورنرم افزار هک مستر کارتهزینه های ترخیص خودرو 1393هک وب مانیواردات از آمریکاواردات تراکتور دست دومواردات خودرو تبصره 13واردات یراق آلات از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها