[ad_1]

در بازار امروز – دوشنبه – نرخ انواع ارز کاهش یافته است؛ به طوریکه دلار شش تومان و پوند انگلستان ۱۳ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند و به ترتیب ۳۸۲۰ و ۴۹۹۳ تومان فروخته می‌شوند.

به گزارش ایسنا،‌ در بازار ارز یورو با افت سه تومانی ۴۵۷۸ تومان،‌ لیر ترکیه با کاهش ۱۳ تومانی ۱۱۱۲ تومان و یوان چین ۵۷۸ تومان قیمت دارد. دلار مبادله‌ای نیز ۳۲۷۹ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.

در میان انواع طلا، هر مثقال طلا با کاهش ۲۶۰۰ تومانی ۵۰۷ هزار ۸۵۰ تومان فروخته می‌شود. هر اونس طلا نیز برای معاملات در بازار جهانی بیش از ۱۲۵۸ دلار داد و ستد می‌شود. 

همچنین در بازار سکه، سکه تمام طرح جدید با افزایش ۶۰۰ تومانی یک میلیون و ۲۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان، نیم سکه با افزایش ۱۱۰۰ تومانی ۶۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته می‌شود.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیستند و جدول زیر نیز بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش تکمیل شده‌ است.















نوع طلا قیمتتفاوت قیمت نسبت به سال گذشته
هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۱۷ هزار و ۲۲۲ تومان۶۲۳ تومان کاهش
مثقال طلا۵۰۷ هزار و ۸۵۰ تومان۲۶۰۰ تومان کاهش
اونس در بازار جهانی طلا۱۲۵۸ دلار و ۲۰ سنت۱ دلار و ۲۰ سنت کاهش
نوع سکه


سکه تمام طرح جدیدیک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان و ۶۰۰ تومان۶۰۰ تومان افزایش
نیم سکه۶۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان۱۱۰۰ تومان افزایش
ربع سکه۳۷۷ هزار و ۶۰۰ تومان۹۰۰ تومان کاهش
سکه گرمی۲۴۹ هزار تومان۱۰۰۰ تومان کاهش
نوع ارز


دلار آمریکا۳۸۲۰ تومان۶ تومان کاهش
یورو۴۵۷۸ تومان۳ تومان کاهش
پوند انگلستان۴۹۹۳ تومان۱۳ تومان کاهش
لیر ترکیه۱۱۱۲ تومان۱۳ تومان کاهش
یوان چین۵۷۸ تومانبدون تغییر
درهم امارات۱۰۴۹ تومان۵ تومان کاهش

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخبار گمرکات خوزستاناخذ کارت بازرگانی در کرجارسال پول به مسکوبیشترین واردات از چینبیمه ی حمل و نقل دریاییپست بین المللی دی اچ الپی پال وریفای شدهترخیص کار خودرو از گمرکترخیص موقت کالاحجم واردات خودروحمل اثاث ارزانحمل بار کمپرسیحمل بار گیشاحمل و نقل بار اصفهانخرید ابزار رونیکسخرید از امازونخرید از سایت های چینخرید از سایت های خارجی و تحویل در ایرانخرید اینترنتی لباس از سایت های خارجیخرید بلدر چینخرید پی پال وریفای شدهخرید تجهیزات سنگنوردیخرید چینی زرینخرید خط تولید نبشیخرید دلار سناخرید گوشی از خارج از ایرانخرید ویلا در خارج از کشورخریداز سایت امازوندلار پی پال چیسترهگیری مرسولات شناسنامه خودروسایت لباس امازونسکه و صرافی یارانصادرات چیپس میوهصادرات عرقیات گیاهیصادرات مرغ به چینصرافی حامدیصرافی منطقه 6صرافی های لندنطریقه صادرات به عراقفروش ابزار حسن ابادفروش خط تولید تری دی پانلفریت بار اصفهانگمرك چيستگمرک امام خمینی فرودگاهگمرک هرات افغانستانليست تجهيزات شبكهنحوه ی صدور کارت بازرگانیهزینه فریت بار به اتریشواردات ژیلتوب مانی تحریم

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها