[ad_1]

در بازار امروز – پنج‌شنبه – سکه تمام طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز قبل، یک میلیون و ۲۰۳ هزار تومان فروخته می‌شود. دلار آمریکا نیز با حفظ نسبی قیمت از ابتدای هفته ۳۷۳۶ تومان قیمت دارد.

به گزارش ایسنا، هر گرم طلای ۱۸ عیار با اندکی کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۱۴ هزار و ۹۶۰ تومان عرضه می‌شود. نیم‌سکه و ربع سکه نیز با حفظ قیمت نسبت به دیروز به ترتیب ۶۳۸ و ۳۶۶ هزار تومان فروخته می‌شوند.

همچنین هر اونس طلا برای معاملات در بازارهای جهانی نیز بیش از ۱۲۸۶ دلار داد و ستد می‌شود.

از سوی دیگر در بازار ارز دلار ۳۷۳۶ تومان، یورو ۴۲۵۸ تومان، پوند انگلستان ۴۸۸۴ تومان و لیر ترکیه ۱۰۸۳ تومان قیمت دارد. همچنین دلار مبادله‌ای در بازار امروز ۳۲۴۵ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیست و جدول زیر بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش تکمیل شده‌ است.
















نوع طلا قیمت
هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۱۴ هزار و ۹۶۰ تومان
مثقال طلا۴۹۷ هزار و ۷۵۰ تومان
هر اونس طلا در بازار جهانی۱۲۸۶ دلار
نوع سکه
سکه تمام طرح جدیدیک میلیون و ۲۰۳ هزار تومان
سکه تمام طرح قدیمیک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان
نیم سکه۶۳۷۸ هزار تومان
ربع سکه۳۶۶ هزار تومان
سکه گرمی۲۴۷ هزار تومان
نوع ارز
دلار آمریکا۳۷۳۶ تومان
یورو۴۲۵۸ تومان
پوند انگلستان۴۸۸۴ تومان
لیر ترکیه۱۰۸۳ تومان
یوان چین۵۷۴ تومان
درهم امارات۱۰۲۷ تومان

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی چیناتاق بازرگانی شیراز تمدید کارتانتقال پول به کارت دیگر بانک ملیپی پال ایمیلتجهیزات active شبکه چیستتجهیزات شبکه 3comتجهیزات شبکه مولکسترخیص پوشاک از گمرکترخیص کالا از گمرک ارومیهترخیص کالا از گمرک پستثبت نام شرکت حمل و نقل بین المللیچگونه از علی اکسپرس خرید کنیمحمل بار ماهانحمل دریایی از اروپا به ایرانحمل و نقل چینحمل و نقل زمینی چیستحمل و نقل هوایی بارخرید از Ebay Persiantoolsخرید از سایت علی بابا در ایرانخرید تجهیزات گلخانه ایخرید دلار استرالیاخرید زمین در خارج از کشورخرید و فروش دلار الکترونیکیرهگیری مرسولات پست تهرانرهگیری مرسوله اینترنتیسایت ای بی امشرایط واردات خودرو ویژه جانبازانشرکت انبوه سازان حمل و نقل هواییصادرات چای ایرانیصادرات ذوب آهن اصفهانصادرات ظروف میناصرافی شیرازصرافی کیش تورنتوفروش خط تولید زغال بریکتقوانین گمرکی فرانسهکارگر به انگلیسیکارگو ترکیشگمرک فرودگاهمستر كارت مجازيمستر کارت دانشجویینحوه انتقال پول به وبمانینرخ حواله یوان چین المللیواردات از چین بدون گمرکواردات تجهیزات پزشکیواردات خودرو برای جانبازانواردات فلش مموری از چینواردات قطعات الکترونیک از چینواردات کالا از تایوانواردات گندم از آلمانوب مانی پرشین تولز

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها