کاهش تعرفه برق در برخی شهرهای استان سیستان و بلوچستان

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، «حمید چیت چیان» وزیر نیرو ۳ روز پیش با دستور رئیس جمهوری در پی اوج گیری گرمای بی سابقه و طوفان شدید طی هفته اخیر در سیستان و بلوچستان و به دنبال آن وقوع چند مورد حادثه در بخش برق سیستان و بلوچستان و همچنین قطع آب در اثر قطعی برق، مشکلاتی برای مردم این استان در شهرهای مختلف همچون زاهدان، جکگور، چابهار، راسک و نیکشهر به این استان سفر کرد.

نتیجه مشاهدات و بررسی های وزیر نیرو، روز گذشته در جلسه هیئت دولت مطرح شد و تصمیمات جدیدی در خصوص تعرفه گذاری برق سیستان و بلوچستان گرفته شد.

به موجب این تصمیم، تعرفه نوع گرمسیر (۱) برای شهرهای چابهار، کنارک، نگور و دشت یاری با دوره زمانی ۹ ماهه (اول فروردین تا پایان آذر) و شهرهای ایرانشهر، دلگان، بزمان و سیستان (زابل، زهک، لیمروز، هامون و هیرمند) با دوره زمانی ۶ ماهه (اول فروردین تا پایان شهریور) تعیین شد.

همچنین تعرفه نوع گرمسیر (۲) شامل شهرهای جالق، سیرگان و ایراندگان با دوره زمانی ۳ ماهه (اول خرداد تا پایان مرداد)، تعرفه نوع گرمسیر (۳) برای شهرهای میرجاوه، روتک، گورین، نصرت­آباد، سراوان، سوران و مهرستان با دوره زمانی ۳ ماهه (اول خرداد تا پایان مرداد)، تعرفه نوع گرمسیر (۱) و (۳) برای شهرهای نیکشهر، قصرقند، فنوج، بنت و اسپکه با دوره­ های زمانی ۶ ماهه (اول اردیبهشت تا پایان مهر) و ۳ ماهه (فروردین، آبان و آذر) و شهرهای سرباز و راسک با دوره­ های زمانی ۶ ماهه (اول فروردین تا پایان شهریور) و یک ماهه (مهر) و تعرفه نوع گرمسیر (۴) شامل شهرهای زاهدان و خاش با دوره زمانی ۳ ماهه (اول خرداد تا پایان مرداد) تعیین شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x