کانتینر باری : ۵ روش جالب و شگفت آور برای استفاده از کانتینر

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

کانتینر باری 5 روش جالب و شگفت آور برای استفاده از کانتینر

آنچه در این محتوا میخوانید😃

در این مقاله قصد داریم تا به عجیب ترین موارد استفاده از کانتینر باری اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

وقتی که به کانتینرهای باری فکر می کنید، بی شک این تفسیر به ذهن تان می آید: کانتینرهایی که برای بار کالا از آن ها استفاده می شود. اما اگر به شما بگویم که از این جعبه های فولادی بزرگ می توان استفاده های بیشتری کرد، چه می گویید؟

بیشتر بخوانید: آشنایی با ۷ نوع کانتینر در کشتیرانی به همراه اطلاعات کامل (راهنمای کامل )

با کمی تلاش و خلاقیت به خرج دادن می توانید از این جعبه های فولادی بزرگ استفاده های عجیبی بکنید.

در این مقاله به چند راه برای استفاده از کانتینرهای بزرگی که حتی فکرش را هم نمی کردید، اشاره می کنیم.

۱. استخر شنا

یکی از بهترین ایده برای افرادی که صاحب خانه هستند و می خواهند از کانتینر استفاده کنند، این است که از کانتینر برای درست کردن استخر شنا استفاده کنند.

استخری که برای شنا که در خانه تان دارید معمولا از جنس پلاستیک است که به راحتی پاره شده و آب از آن نشت می کند. اما استفاده از کانتینر باری برای ساخت استخر شنا، هرگز این مشکلات را به همراه نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: روش جدید اعلام ورود کشتی در گمرکات دریایی اعلام شد

معمولا در تهیه این نوع استخرهای شنا از درزگیر یا لایه کوچکی استفاده می شود تا آب با خود فولاد تماس نداشته باشد. با استفاده از درزگیر، آب سرشار از زنگ وارد بدن تان نخواهد شد.

کانتینر برای استخر شنا

۲. استفاده از کانتینر به عنوان کلینیک درمانی

در این دوران گسترش شیوع ویروس کرونا، می توان از کانتینرهای باری به عنوان کلینیک های سیار استفاده کرد.

موردی که باید به آن توجه کنید، این است که از کانتینر باری سیار که در طبیعت قرار می گیرد، می توان برای هر هدفی استفاده کرد؛ از مراکز بحران گرفته تا واحدهای جراحی و پزشکی. کانتینر باری گزینه ای عالی برای مقابله با شرایطی مثل کوید ۱۹ است.

علاوه بر این، در مناطق محروم که منابع کافی برای ساخت مراکز بهداشتی درمانی جدید را در اختیار ندارند، می توان از کانتینر برای تاسیس کلینیک استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: ایجاد و نصب تراشه الکترونیکی روی کانتینرها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

کانتینر به عنوان کلینیک

۳. آزمایشگاه و تسهیلات آموزشی

در کشورهای جهان سوم و مناطق محروم، می توان از کانتینرهای باری برای تاسیس آزمایشگاه ها و مکان های آموزشی استفاده کرد.

تاسیس ساختمان برای مدرسه به هزینه زیادی نیاز دارد؛ چه از نظر بودجه مالی چه از نظر نیروی کار. بومیان می توانند کانتینر باری استفاده شده را تعدیل کرده و برای نیازهای خود از آن ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: فورواردر حمل و نقل ۲۰۲۰؛ هر چیزی که لازم است درباره فورواردر بدانید

محققین بومی و افرادی که برای تحقیقات به این مناطق سفر می کنند، می توانند از کانتینر باری برای تاسیس آزمایشگاه استفاده کرده و در پایان دوره تحقیقات خود، وسایل و تجهیزات خود را از داخل کانتینر بردارند. برای دانش آموزانی که یک ساختمان به عنوان مدرسه ندارند، می توان با استفاده از کانتینر باری یک محیط بی خطر و خوب برای تحصیل آماده کرد.

استفاده به عنوان مدرسه

۴. استفاده از کانتینر باری به عنوان خانه

به جای پرداخت هزینه بابت خرید یا کرایه خانه، می توان در یک کانتینر باری اقامت کرد.

موقع ساخت خانه، هزینه و مخارج، یک فاکتور بسیار تاثیرگذار در کارهایی است که می خواهید انجام دهید. با پرداخت هزینه اندک برای خرید کانتینر باری، می توان از فضای کانتینر استفاده کرد یا این که کانتینر را به تکه های کوچک تقسیم کرد و از آن برای هدف های دیگر بهره برد.

بیشتر بخوانید: بهترین شیوه حمل بار و ترخیص کالا از چین به ایران چیست ؟

بسیاری از سازندگان از کانتینر استفاده می کنند تا ساختارهای بزرگ تر و پیچیده تری درست کنند، در حالی که یک سری از افراد بیشتر به دنبال خانه های سنتی و آجری هستند.

استفاده از کانتینر باری به عنوان خانه

۵. پناهگاهی در مواقع بروز حادثه

در مواقع بروز حادثه یا مصیبت، سرپناه دادن به تمام افرادی که خانه های خود را از دست داده اند، کار سختی است. اما سایت های ساخت و ساز در همه جا وجود دارند که در این سایت ها، ابزار و وسایل ساخت و ساز خود را در داخل این کانتینرها نگهداری می کنند.

اسکان دادن به خانواده هایی که خانه های خود را از دست داده اند در این کانتینرها کار آسانی است. نه تنها جابجا کردن و قرار دادن این کانتینرها کار سختی نیست بلکه راهکاری عالی به شمار می آیند که حتی نیازی به ساخت و ساز ندارند.

برای موارد بی شماری می توان از کانتینر باری استفاده کرد

در این مقاله تنها به ۵ مورد از روش های استفاده از کانتینر اشاره کردیم و قطعا در جاهای دیگری هم می توان از کانتینر استفاده کرد؛ کافی ست به تخلیات خود پر و بال دهید.

بیشتر بخوانید: همه آنچه باید از ترخیص بار در گمرک شهریار بدانید

شرکت بازرگانی بین المللی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه با نام تجاری گروه تجاری ققنوس با بیش از ۸ سال سابقه فعالیت در حوزه تجارت خارجی و حمل و نقل بین المللی اعم از هوایی، دریایی و زمینی و سایر خدمات نظیر ترخیص کالا، حوالجات ارزی، خرید از سایت های خارجی، سرویس های درب به درب (DDP)، پست اکسپرس توانسته است میزبان بسیاری از تجار ایرانی و واردکنندگان کالا و صنایع کشور طی این مدت باشد.مشاوره صحیح و حرفه ای ،ضمانت بهترین قیمت و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب ضمن ارائه سرویس سه اصل اولیه است که گروه تجاری ققنوس از نخستین روز تاسیس سعی کرده به ان پاینبند باشد و با رعایت این سه اصل توانسته به لطف مشتریان وفادار خود پس از ۸ سال فعالیت همچنان اقدام به ارائه خدمات به مشتریان جدید و سابق خود بنماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x