[ad_1]

در هفته گذشته کالاهای خوراکی نوسان قابل ملاحظه‌ای در قیمت نداشت، اما میوه‌ها با ۶.۱ درصد بیشترین کاهش قیمت و همچنین تخم‌مرغ با ۳.۲ درصد بالاترین درصد گرانی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایسنا، تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی از متوسط قیمت خرده‌فروشی کالاهای خوراکی در هفته منتهی به ۱۶ تیرماه امسال از این حکایت دارد که قیمت لبنیات نسبت به هفته ماقبل و هفته مشابه ماه قبل بین ۰.۲ تا ۰.۳ درصد گران شده است. بهای تخم‌مرغ حدود ۳.۲ درصد افزایش داشته و هر شانه تا بین ۹۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ تومان فروش رفته است.

در گروه گوشت‌ها، گوشت قرمز ثبات قیمت داشت و هر کیلو گوشت گوسفند با استخوان حدود ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان و گوشت گاو گوساله بی‌استخوان تا ۳۸۰۰۰ تومان در سطح شهر عرضه شده است اما قیمت گوشت مرغ تا هر کیلو ۷۲۹۰ تومان عرضه شد که با افزایش قیمت ۱.۵ درصدی همراه بوده است.

برنج دیگر کالایی بود که کاهش قیمت ۰.۲ درصدی نسبت به هفته قبل و هفته مشابه ماه قبل داشته است، در حبوبات نیز ثبات قیمت ثبت شد.

گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد که میوه‌ها در هفته منتهی به ۱۶ تیرماه ۶.۱ درصد و نسبت به هفته مشابه ماه قبل تا ۳۶ درصد ارزان شده است. در مقابل سبزی‌ها با رشد ۲.۴ درصدی همراه بود.

همچنین قند و شکر تا ۰.۶ درصد ارزان شد، چای گرانی ۱.۴ درصدی داشت و روغن نباتی تغییر قیمتی را تجربه نکرد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآموزش هک پی پالاتاق بازرگانی عماناتاق بازرگانی گوانجواستخدام در مراکز حمل و نقل هوایی در تبریزبانک صادرات 93بیت کوین ماینینگپایان نامه حمل و نقل هواییتجهیزات شبکه 3comترخیص خودرو کرجترخیص کار مواد غذاییترخیص کالا از گمرک فرودگاه پیامحمل بار به اربیل عراقحمل بار زعفرانیهحمل و نقل هوایی چیستحمل ونقل بار هواییحمل ونقل فرودگاه امامحمل ونقل و خدمات دریایی آبادانخدمات ترخيص كالاخرید ابزار یراقخرید اینترنتی زیورالات زنانهخرید اینترنتی شلوار 6 جیبخرید اینترنتی فلش 64 گیگخرید بلیط قطار خارج از کشورخرید تجهیزات ورزشی رزمیخرید ساکس آمریکاخرید سیم چین کوچکخرید گندم از آلمانخرید ماژول تابلو روان از چینخرید مستقیم از خارجخودرو وارداتي قسطيدرباره ی صرافیرهگیری مرسولات انتظامیرهگیری مرسولات ویژهروشهای خرید از چینساخت مستر کارت تقلبیشارژ حساب اسکریلصادرات همراه بانکصرافی خ پاسدارانصرافی سفروش ابزار لحیم کاریفروش دلار در مشهدقرارداد ترخیص کالاقوانین گمرک برای واردات خودروگمرك قزوينگمرک دوچرخهلغو کارت بازرگانیمستر کارت های هک شدهنحوه واردات خودرو از دبينموذج 4 صادراتواردات لوازم آرایشی از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها