کارشکنی های گمرکی هرچه زودتر خاتمه یابد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی عزالدینی عصر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان یزد اظهار داشت: متاسفانه از لحظه ورود مدیرکل جدید به گمرک استان، در گمرک دچار چالش هایی شدیم که تا پیش از این نبوده است.

وی با بیان اینکه جلساتی داشتیم که قرار شد در راستای سهولت و سرعت کسب و کار رویه را تغییر دهند، ادامه داد: با توجه به وضعیت فعلی و انتقاداتی که بخش خصوصی به طور مکرر از وضعیت گمرکی استان دارند به نظر می رسد چندان به توصیه ها توجه نشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به اینکه از قانون گریزی و تخلف از قوانین حمایت نمی کنیم، عنوان کرد: همواره بر انجام فعالیت ها در چارچوب قوانین تاکید داریم  اما بسیاری از صادرکنندگان و واردکنندگان از گمرک گلایه دارند که باید رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است تشریفات گمرکی با سرعت بیشتری انجام شود، اظهار داشت: توصیه داریم این سرعت عمل با رعایت کامل قوانین در فضای کسب و کار استان دیده شود تا حمایت از تولید و صنعت هم صورت گیرد.

عزالدینی با انتقاد از اینکه معطلی ها با این شرایط در استان پذیرفته نیست، بیان داشت: اگر بخواهیم به شکلی سربه‌سر بخش تولید و صنعت استان بگذاریم، درست نیست و نمی توان این را قانونمندی نامید.

وی تصریح کرد: به طور قطع پیگیر حل این مشکلات هستیم و تا آخر هفته باید جلسه ای برگزار کنیم تا با حضور بخش صنعت و معدن و صادرات استان و مدیرکل گمرک، وضعیت فعلی تعیین تکلیف شده و سیستم گمرکی هم سرعت بیشتری به خود بگیرد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x