[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، «ژی هیای» رئیس گروه خودروسازی پکن گفت: تولید خودروهای برقی چین در سال آینده میلادی به یک میلیون دستگاه خواهد رسید و این رقم تا سال ۲۰۲۰ میلادی ۳ میلیون تعین شده است؛ البته ممکن است که تعداد خودروها برقی از رقم هدف گذاری دولت هم بیشتر شود.  

 چین قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ میلادی سالانه ۲ میلیون خودرو برقی تولید کند و این رقم تا سال ۲۰۲۵ میلادی به ۷ میلیون خودرو برقی خواهد رسید و این یعنی یک پنجم خودروهای تولیدی چین تا سال ۲۰۲۵ میلادی برقی خواهند بود.

 انجمن تولید کنندگان خودرو چین اعلام کرد، تعداد ۴۲۴ هزار خودرو با فناوری انرژی نوین از قبیل برقی و هیبریدی در سه ماه نخست سال جاری میلادی در چین تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰.۲ درصد افزایش نشان می دهد.

«ژی هیای» گفت: اکنون زمان عقب نشینی خودروهای بنزینی است و چیزی که مهم هست بررسی این موضوع است که تا چه حدی خودروهای مجهز به فناوری انرژی نوین محبوب هستند و سهم بازار آنها تا چه میزان است.

یکی از مقامات وزارت صنعت چین در ماه گذشته میلادی گفت: چین به دنبال تدوین یک جدول زمان بندی شده برای ممنوعیت تولید و فروش خودروهایی است که از سوخت های قدیمی استفاده می کنند. همچنین یکی دیگر از مقامات صنعت خودروسازی چین در ماه گذشته اعلام کرد که تمام خودروهای چینی تا سال ۲۰۳۰ میلادی می توانند برقی شوند.  

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی غنااتاق بازرگانی و صنایع معادن اراکارسال پول به هندوستانبیت کوین قانونی است؟تجهيزات شبكه فيبر نوريثبت نام صادراتحمل بار تبریزحمل بار دریایی از چینحمل بار هوایی مشهدحمل و نقل شهریحواله یورو به اسپانیاخريد از سايت Amazonخرید ابزار گلسازیخرید اینترنتی xbox 720خرید اینترنتی ایران خودروخرید اینترنتی ضد آفتاب اونخرید اینترنتی غذای گربهخرید به دلارخرید تبلت amazon kindle fire hdx 8.9خرید تجهیزات عکاسیخرید تجهیزات فیلمبرداریخرید خط تولید فیلتر ماشینخرید دلار در عراقخرید دلار مسترخرید قطعات الکترونیکی از چینخرید مبل از چینسايت پي پالشرکت های ترخیص کاریصادرات و واردات از دبیصادرات و واردات ایران به چینصرافي منطقه 2صرافی 24صرافی فرانکفورتطرز خرید از آمازونفروش خط تولید ژلهفریت بار مسافریقیمت حمل کالا از چین به ایرانکارا پست ( پست سریع بین المللی )کارت بازرگانی استان گیلانگمرك چيستگمرک فرودگاه شیرازنحوه واردات پوشاک از چیننحوه ی خرید بسته اینترنتی ایرانسلنرخ حواله دلار به کاناداواردات بذرواردات خودرو معلولانواردات زغال از چینواردات صادرات آلمانواردات نفت آلمانواردات یراق آلات

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها