[ad_1]

به گزارش شین‌هوا، چین سیاست‌های تخفیف مالیاتی جدیدی را برای کاهش مشکلات تجارت‌های کوچک و خرد و پشتیبانی از رشد اقتصادی معرفی کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، طبق سندی که به طور مشترک توسط وزارت مالی چین و اداره مالیات دولتی منتشر شد از ۱ دسامبر ۲۰۱۷ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ موسسات مالی از مالیات بر ارزش افزوده بر درآمد حاصل از بهره وام به تجارت‌های کوچک و خرد و تجارت‌های با مالکیت انفرادی، معاف خواهند شد.

در حال حاضر این سیاست‌گذاری تنها به وام‌های مربوط به کشاورزان تعلق دارد.

طبق آنچه در این سند آمده است حداکثر میزان وامی که به هر کدام از وام‌گیرندگانی که ذکر شد، برای برخورداری از معافیت مالیاتی، قابل پرداخت است، ۱ میلیون یوآن (۱۵۰۹۵۹ دلار آمریکا) می‌باشد.

در عین حال طبق اعلام این سند قراردادهای وام تجارت‌های کوچک و خرد از ۱ ژانویه ۲۰۱۸ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ از مالیات بر تمبر معاف خواهند بود.

دولت در حال تشویق بانک‌ها برای حمایت از تجارت‌های خرد است که اغلب در به دست آوردن وام‌های بانکی با مشکلات زیادی روبرو هستند.

تا پایان ماه جون،  میزان وام‌های موسسات مالی به تجارت‌های کوچک و خرد به رقم قابل توجه ۲۲.۶ تریلیون یوآن رسید که تقریبا ۲ برابر میزان آن در پایان ۲۰۱۲ بود.  این ۳۲ درصد از کل وام‌های تجارت‌های مختلف را شامل می‌شد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی یعنی چیبیت کوین ماینر چیستبیت کوین ماینینگپست سریع Dhlتجهیزات شبکه در چالوستجهیزات شبکه هوایی برقترخیص خودرو از دبیترخیص کار بندر خرمشهرتعرفه ی گمرکحمل بار صنعتیحمل زمینی ترکیهحواله یورو به اروپاخرید از آمازون پرشین تولزخرید از خارج ققنوسخرید از سایت های چینیخرید از سایت های خارجخرید المان سرد کنندهخرید اینترنت 8 مگابایتخرید اینترنتی تابلو دیواری مدرنخرید اینترنتی زن مصنوعیخرید اینترنتی ژیله مردانهخرید تجهیزات خانه بازیخرید تجهیزات صوتیخرید تجهیزات ورزشیخرید لپ تاپ از سایت های خارجیزرین پی پالسایتهای بیت کوینسریعترین پست بین المللیشرکت حمل و نقل بین المللی جمهوری اسلامی ایرانشرکت حمل و نقل بین المللی زنجیره تهرانصادرات تركيا 2016صادرات ترکمنستانصادرات ظفرصادرات غیرنفتی ایران به چینقوانین گمرک برای خانواده شهداقوانین گمرک برای واردات خودروکارت بازرگانی بوشهرکارگو بارمستر کارت شرکت زرین کیشمعاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 3نموذج 6 وارداتهزینه گمرک واردات از چینواردات باتری خودروواردات خودرو خانواده شهداواردات خودرو در 93واردات شکلات از ترکیهواردات طوطیواردات قطعات کامپیوترواردات گوشتواردات لوازم تحریر از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها