[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی ان ان، چین در حال حاضر به افزایش خرید الاغ های آفریقایی روی آورده است و ذخایر خود را با واردات این حیوان از کشورهای مختلف آفریقایی، بالا می برد.

این در حالی است که با توجه به بررسی های انجام شده بر روی جمعیت الاغ‌های جهان، تعداد این گونه حیوانی طی بیش از ۲۰ سال اخیر، به دلیل توسعه شبکه برقی و مکانیزه شدن کشاورزی از ۱۱ میلیون به ۶ میلیون کاهش پیدا کرده است.

در همین حال نیجریه به تازگی صادرات الاغ را ممنوع کرده و علت آن را به خرید بی رویه این حیوان توسط چینی ها نسبت داده است. بر این اساس، دولت نیجریه اعلام کرده که در ۹ ماه نخست سال گذشته میلادی، ۸۰ هزار الاغ به چین فروخته است؛ این در حالی است که این رقم برای سال ۲۰۱۵ میلادی ۲۷ هزار راس، ثبت شده است.  

همچنین بورکینافاسو هم در ماه جاری میلادی، صادرات الاغ را ممنوع کرده و این در حالی است که جمعیت الاغ این کشور ۱.۴ میلیون راس است و در ۶ ماه نخست سال جاری میلادی، تعداد ۴۵ هزار راس الاغ ذبح شده اند.  

کاهش جمعیت الاغ‌های آفریقا موجب افزایش بی رویه قیمت آنها در این کشورها شده که این موضوع به اقتصاد کشاورزی آفریقا، آسیب وارد می کند.

بر پایه این گزارش، تقاضای بالا برای یک داروی سنتی به نام «ای‌جی‌یائو» که از جوشاندن پوست خر در چین بدست می‌آید، عامل اصلی واردات این حیوان به چین است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب ها1 بیت کوینانتقال پول به دبیانتقال پول به کارت عابر بانک ملیانتقال پول به ویزا کارتبهترین سایت خرید از خارجبیمه حمل و نقل دریاییپیگیری مرسوله خارجهتبدیل پرفکت مانی به وب مانیتجهیزات شبکه قیمتترخیص خودرو کرجتعرفه فریت بارحمل بار کرجحمل بار ماهان ایرحمل و نقل کالا به گرجستانحمل ونقل دریای متحدحواله یوان به چینخريد از خارج كشورخرید ابزار قهوهخرید اینترنتی از amazonخرید اینترنتی ظروف مسی زنجانخرید اینترنتی لباس از سایت های خارجیخرید اینترنتی ویندوز 8.1 اورجینالخرید دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذیخرید گوشی از سایت خارجیخرید لوازم خانگی از چینسایت اتاق بازرگانی یاسوجسایت خرید Ebayسایت طاها کارگوستاد ترخیص خودرو شمال تهرانشرایط واردات خودرو به صورت شخصیصادرات جمهوری آذربایجانصادرات خودرو 93طریقه ی خرید از سایت های خارجیطلب مستر كارتفروش خط تولید ظروف یکبار مصرففروش خط تولید عروسکفریت بار به ترکیهفریت بار به سیدنیقوانین گمرکی گرجستانقوانین و مقررات گمرکی pdfگمرك صادرات وارداتگمرک امانات پستیگمرک ایران آمارگمرک تمرچینمراحل واردات خط تولیدهزینه فریت بار به استرالیاهمراه بان ک صادراتواردات خودرو از دبی سال 92واردات فلش مموری از چینواردات کاغذ از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها