[ad_1]

به گزارش تراز ، بر اساس یافته‌های این تحقیق مشارکت زنان در بازار کار در سه سال اخیر افزایش یافته است. حضور زنان در شرکت‌های بین‌المللی فعال در کشور ۲۹ درصد و در شرکت‌های خصوصی ۳۲ درصد و همچنین در شرکت‌های دولتی ۲۰ درصد گزارش شده است.

از سوی دیگر  حضور زنان در سطوح غیرمدیریتی ۳۹ درصد، در سطح مدیران میانی ۲۵ درصد و در سطح مدیریتی عالی ۱۹ درصد بازار کار بوده است.

یافته‌های این کارشناسان که میزان فعالیت زنان در گروه‌های مختلف را مدنظر قرار داده‌اند، نشان می دهد که حضور زنان در حیطه منشی گری و امور دفتری ۶۰ درصد، در ترجمه و ترجمه همزمان ۵۴ درصد و طراحی و هنری ۵۰ درصد است.

گزارش حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۵ بر اساس نظرسنجی مجموعه کارشناسی ایران تلنت از بیش از ۱۰۰ هزار نیروی شاغل در ۲۸ گروه شغلی مختلف در سطح کشور مورد بررسی قرار گرفته است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایران فارساسکرین شات سامسونگ j7بیت کوین ماینپست سریع السیر بین المللیپیگیری مرسوله شرکت پستترخیص کالا از بندر امام خمینیترخیص کالا از گمرکچگونه واردات از چینحقوق حمل و نقلحمل بار به کردستان عراقحمل و نقل روستاییحمل و نقل ریلی در ژاپنحواله ارز دولتیخريد از سايت خارجيخرید اینترنتی خط ایرانسلخرید اینترنتی نفتخرید تجهیزات گلخانه ایخرید خط تولید پلاستوفومخرید دلار توسط بانکخرید کفش از سایت خارجیرهگیری مرسوله پستی رایتلسفارش خرید از سایت خارجیشرکت ترخیص کالا خرمشهرشرکت حمل و نقل از چینصادرات چین به ایرانصادرات زغال سنگصادرات شیرین بیانصادرات غير نفتي ايرانصرافی دولتصرافی سرمایهفروش اسکریلفروش تجهیزات زیمنسفریت بار مسافرقیمت حواله یوانکارت بازرگانی زعفرانگمرک افغانستانگمرک جهانیگمرک صوفعلیمجوز ترخیصمراحل ترخیص کالا از بندرمستر کارت 100 دلارینحوه ی خرید وب مانیهزينه حمل درياييهزینه حمل از چینهزینه حمل دریاییهزینه ی گمرکیواردات خودرو آمریکاواردات گردوواردات لوازم یدکی خودرو از ترکیهواردات مستقیم کالا از آمریکا

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها