چقدر برنج به کشور وارد شد؟ +جدول

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،براساس آمار منتشر شده از سوی گمرک در ۴ ماهه نخست سال جاری حدود ۶۴۴ هزار و ۸۰۱ تن برنج نیمه سفیدشده (Semi milled Rice) یا برنج کامل سفید شده (Wholly milled Rice) حتی صیقلی یا براق شده از مبادی قانونی وارد کشور شده است.

براساس واردات این حجم برنج ۶۰۲ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۶۱ دلار ارز از کشور خارج شده است.لازم به ذکر است که ارزش ریالی واردات برنج در ۴ ماهه نخست سال ۹۶، بالغ بر هزار و ۹۵۴ میلیارد و ۸۰۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۲ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

گفتنی است این حجم برنج از کشور‌های امارات متحده عربی، هند، پاکستان، تایلند، ترکیه و عراق وارد ایران شده و با درنظرگرفتن حجم و ارزش ریالی، واردات هرکیلوگرم برنج به کشور حدود ۳ هزار تومان هزینه بر بوده است.

بررسی آمار گمرک در سه سال اخیر حاکی از آن است که روند واردات برنج صعودی بوده و این درحالی است که نسبت به سال ۹۴ میزان واردات برنج بیش از ۲ برابر شده است.در این میان حجم واردات برنج از رقم ۲۹۱ هزار و ۹۵۱ تن به ۶۴۴ هزار و ۸۰۱ تن رسیده که از لحاظ ارزشی نیز از رقم ۳۰۳ میلیون دلار به ۶۰۲ میلیون دلار افزایش یافته است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x