[ad_1]

امروزه برگزاری مراسم عروسی دچار تغییر و تحول زیادی نسبت به چند سال اخیر در کشور ما شده است. مراسم های سنتی جای خود را به مراسم های مدرن و پر زرق و برق امروزی داده است. برگزاری جشن عروسی با تشریفات زیادی انجام میشود و عوامل زیادی در هر چه بهتر برگزار شدن جشن دخیل هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، از انتخاب لباس عروس و داماد گرفته تا شام عروسی و محل برگزاری مراسم همه و همه دست به دست هم میدهند تا خاطره ای به یاد ماندنی را در اذهان ثبت کنند.

در این میان انتخاب تالار مناسب برای مراسم عروسی میتواند در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم نقش اساسی داشته باشد و هم برای مهمانان و هم برای عروس وداماد شبی خاطره انگیز را رقم بزند.

عوامل زیادی را هنگام انتخاب تالار، مورد توجه قرار دهید. در گام اول بودجه مورد نظر خود را بسنجید و طبق آن، تالارهای مد نظر خود را جست و جو کنید.به طور معمول هزینه های تالار عروسی شامل هزینه ورودی،غذا و پذیرایی ، خدمات ، گروه موسیقی ،تزئینات و برنامه هایی مثل آتش بازی و نورپردازی می شود.

دوری یا نزدیکی به شهر و سنجش موقعیت مکانی تالارهای عروسی را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است مسیر تالار برای تعدادی از مهمانان دور یا در مکانی قرار گرفته باشد که دارای ترافیگ سنگین است. همچنین بهتر است فاصله تالار محل برگزاری مراسم را با آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود مد نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید :  دسترسی بدون گمرکی کشورهای درحال توسعه به بازار انگلیس

قبل از بستن قرارداد از نوع امکانات و خدمات ارائه کننده تالار نظیر وجود پارکینگ برای آسایش مهمانان، پرسنل و نوع برخورد آنان با مهمانان وتعهد اخلاقی نسبت به برگزاری مراسم، منظم بودن و نحوه و کیفیت پذیرایی تالار مورد نظرمطلع شوید. به روز بودن و زیبایی محیط بیرونی و داخلی تالاررا چک کنید تا با سلیقه خود و همسرتان همخوانی داشته باشد.

اگربرای برگزاری جشن عروسیتان، باغ تالار مد نظرتان بود در ابتدا آب و هوا را چک کنید و از دارا بودن مکان سرپوشیده باغ تالار مد نظر مطمین شوید.

داشتن گروه موسیقی و به روز بودن آهنگ ها برای ایجاد فضایی شاد، فضای مناسب برای رقصیدن ، نورپردازی زیبا ، داشتن جایگاه عروس و داماد ، ظرفیت سالن پذیرایی و هماهنگی با تعداد مدعوین از دیگر مواردی است که باید در انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی دقت کنید.

متداول است که بعد از انتخاب تالار ، کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می شود. معمولا مشتری یک شب به تالار یا باغ رفته و بعد از ملاقات با مدیر تالار تقاضای تست غذا و مشاهده نوع سرویس دهی را می کند.

و در نهایت حتما صبح روز مراسم ، به تالار عروسی یا باغ عروسی خود سر بزنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز رو به راه است. تمیزی روکش های صندلی و رومیزی ها ، تعداد صندلی ها ، نور پردازی ، تزئینات و خلاصه همه چیز را بررسی کنید. این سرکشی و حساسیت شما ، به مدیریت تالار نیز ثابت می کند که شما نسبت به همه چیز حساس هستید و در جهت جلب رضایت شما تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :  رب گوجه فرنگی در 10ماه گذشته چقدر گران شده است؟

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااسکریلکس آلبومهاانتقال پول به حساب خارج از کشوربانک صادرات 92پرستو ترخیصپست سریع السیر بین المللیپيگيري كارت بازرگانيتجهیزات جانبی شبکهترخیص بندرترخیص کالا از گمرک بوشهرثبت وارداتحمل بار به اربیل عراقحمل و نقل زمینی از ترکیهحمل و نقل هوایی مسافرحمل ونقل بار درون شهریخدمات بار هوایی مشهدخرید ابزار قالی بافیخرید از Ebay برای ایرانخرید از فروشگاه های اینترنتی Ebay و Amazonخرید اینترنتی لاک ژلیشخرید بیت کوین انلاینخرید تجهیزات خط گرمخرید دلار بانکیخرید دلار پی پال شماخرید سوغاتی از المانخرید فروش دلار کاناداخرید موزر آلمانسایت رسمی آمازونسایت گمرک بندر امامستاد ترخیص خودرو یادگار امامشرکت حمل و نقل بین المللی جهاد نصرشعبه 663 صادراتصادرات 3763صادرات انجیر به چینصادرات به چينصادرات دارو به عراقصدور کارت بازرگانی گیلانعوارض گمرک خودروفرم د تمدید کارت بازرگانیفروش خط تولید سقف عرشه فولادیکارت عضویت بازرگانیکارگو در گوانگجوگمرک ماشینمستر کارت ارزانمهمترین صادرات ژاپننحوه خرید از خارج کشورواردات ابزار دقیقواردات تجهیزات آزمایشگاهیواردات قطعات ابزار دقیقواردات کفش ورزشی از دبیواردات ماشین از دبی به ایران

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها