چرا فعالیت ۱۱۰ فروشگاه پوشاک قاچاق متوقف نشد؟- اخبار اقتصادی – اخبار تسنیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

بهرام شهریاری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، با اشاره به جلسه اخیر تولیدکنندگان پوشاک با حضور فرمانداری و استاندار تهران و مسئولان وزارت صنعت در وزارت کشور، اظهارداشت: در این جلسه موارد متعددی برای اجرای شدن طرح مقابله با برندهای محرز پوشاک قاچاق در سطح عرضه مطرح شد که در نهایت برخورد لازم با این موضوع به اصناف و وزارت صنعت واگذار شد.

وی با اعلام اینکه بعد از برگزاری این جلسه اصناف و وزارت صنعت ۴ روز مهلت داشتند تا تصمیم لازم را برای ممانعت از فعالیت برندهای محرز پوشاک قاچاق انجام دهند، افزود: متأسفانه از آن تاریخ بیش از ۱۲ روز گذشته و وزارت صنعت هیچ اقدام عملی را انجام نداده است.

این عضو اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، تصریح کرد: به نظر می‌رسد هیچ اراده ای برای برخورد با برندهای محرز پوشاک قاچاق در کشور نیست و آنها نیز از این عدم نظارت استفاده کرده و به راحتی اجناس خود را در بازار به فروش می رسانند.

 به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، دهقانی نیا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۲۸ دی ماه امسال گفته بود: با محوریت وزارت صمت و اتحادیه مربوط­ ظرف سه روز آینده یعنی تا انتهای روز دوشنبه اول بهمن ماه ­همه کالاهای ۱۱۰ فروشگاه پوشاک احصا شده توسط ستاد،­جمع آوری­ و تابلوی آنها پایین کشیده شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x