[ad_1]

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره علت افزایش قیمت طلا و سکه گفت: افزایش نرخ ارز باعث صعودی شدن قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است.

محمد کشتی آرای در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:‌ در دو هفته گذشته قیمت جهانی طلا رو به افزایش بود و تاثیر آن در بازار داخلی خیلی کم بود.

وی ادامه داد: علت اینکه این تاثیرگذاری کم بود دو موضوع است؛ یکی کاهش تقاضا و دیگری از بین رفتن تفاوتی که در بازار طی ماه های گذشته روی قیمت طلا و سکه ایجاد شده بود.  

رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: در چند روز گذشته در حالی که قیمت جهانی طلا چند دلاری کاهش قیمت پیدا کرده است قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در حال افزایش است. این افزایش ناشی از افزایش قیمت ارز است. طبیعتا در سال‌های گذشته هم این اتفاق رخ می‌داد که با خروج حجاج ایرانی و تقاضایی که برای خرید ارز ایجاد می‌شود قیمت ارز افزایش پیدا می‌کند.

کشتی آرای تصریح کرد: طبیعتا تاثیر مستقیم افزایش قیمت ارز روی طلا و سکه است. از سوی دیگر وضعیت تقاضا عادی است و شاهد افزایش تقاضا برای طلا و سکه نیستیم و افزایش تقاضا برای ارز ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه در پنجمین ماه سال با روند افزایشی همراه شده و پس از مدتی ثبات، سمت و سوی صعودی پیدا کرده است؛ به طوری که سکه تمام طرح جدید در کمتر از دو هفته ای که از مرداد ماه سپری شده است ۲۱ هزار تومان افزایش نرخ را تجربه کرده است. نیم سکه نیز ۱۵ هزار تومان و ربع سکه ۱۷ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید :  نام بانک مهر اقتصاد و موسسه ثامن در فهرست بانک‌های مجاز قرار گرفت

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني صنايع و معادن تهراناتاق بازرگانی یمنانتقال پول ملت به ملتبازی بیت کوینیپارس کارگو ترابرتجهیزات شبکه وایرلسترخیص کالا چیستتعرفه پست اکسپرستعرفه گمرکی واردات از چینتعرفه ی صادراتحمل خرده بار به شهرستانحمل و ترخیصحمل و نقل خلیج فارسحمل و نقل در تورنتوحمل و نقل گرجستانحواله داخلی دلارخرید ابزارهای طراحی ناخنخرید از فروشگاه amazonخرید پوشاک از چینخرید تجهیزات قارچخرید خط تولیدخرید کتاب خارج از ایرانخرید یوان چینخرید یونجه چینخودروهای وارداتی 2015درباره سایت ایبیسایت صرافی 365شحن بيتكوينشركت حمل ونقل بين الملليشرکت حمل بار از چینشرکتهای حمل و نقل بین المللی ثبت شدهصادرات شترمرغصادرات غورباقهصدور کارت بازرگانی زنجانصدور مستر کارت در ایرانصرافی چیستصرافی سناقوانین گمرک استرالیاقوانین گمرکات افغانستانقوانین گمرکی صادراتقیمت هر بیت کوینکات مستر کابینتکارت بازرگانی هوشمند تهرانمستر کارت شیرازمعاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 4هزینه حمل هوایی از چین به ایرانهواپیما حمل دارو به یمنواردات تجهیزات صنعتیواردات صفويهواردات کیف وکفش از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها