[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، فرهاد دژپسند در سفر به استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به سیاست وزارت امور اقتصادی و دارایی  ( وزارت اقتصاد  ) در راستای کاهش مشکلات گفت: بسته سیاستی برای برون رفت از مشکلات استان سیستان و بلوچستان تهیه شده است.

وزیر اقتصاد درباره مشکلات واحدهای نیمه فعال و تعطیل افزود: یکی از اهداف ما در سفرهای استانی این است که بتوانیم از نزدیک مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی کنیم؛ به طور خودکار خیلی از مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال را به نظام بانکی ارتباط می دهند که باید دید چه میزان از این مشکلات به نظام بانکی، امور مالیاتی، گمرکات، فناوری های واحدتولیدی و چه میزان به نوع مدیریت این واحدها بستگی دارد.

وی افزود: طبیعتا هر آنچه در حوزه این وزارتخانه، نظام بانکی، نظام مالیات و گمرکات مربوط باشد چاره اندیشی خواهیم کرد.

 

فرهاد دژپسند، سال ۱۳۴۱ در بهشهر به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی اقتصاد نظری و کارشناسی ارشد را در رشته‌ی برنامه‌ریزی سیستم‌‌های اقتصادی دریافت کرده است. فرهاد دژپسند دکترای اقتصاد دارد که در پایان‌نامه‌ی خود، عوامل مؤثر رشد اقتصاد ایران را با تکیه بر نقش شاخص‌های توسعه‌ی انسانی مورد بررسی قرار داد.

 

دژپسند پس از فارغ‌التحصیلی، علاوه‌بر فعالیت‌های اجرایی به تدریس در دانشگاه نیز پرداخت و دانشیار دانشکده‌ی علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی شد. او ۲۳ مقاله‌ی علمی پژوهشی با موضوعات رشد و توسعه‌ی اقتصادی، توسعه‌ی صادرات غیرنفتی، توسعه‌ی پایدار، اقتصاد ایران، سیاست‌های پولی و مالی و بسیاری موضوعات مهم اقتصادی دیگر منتشر کرده است. وزیر امور اقتصادی و دارایی، چند کتاب را نیز در حوزه‌ی فعالیت خود منتشر کرده است که از این میان می‌توان «مبانی توسعه‌ی پایدار ایران»، «مقدمه‌ای بر مبانی تجارت الکترونیک»، «پژوهش وضع موجود طراحی و وضع مطلوب» و «اقتصاد سیاسی جهانی» را نام برد

بیشتر بخوانید :  کوتاه آمدن آمریکا با هالک بانک ترکیه برای دور زدن تحریم های ایران

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها