[ad_1]

به گزارش تراز ، همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه تلکام ITU در بوسان کره جنوبی و در حاشیه نشست وزرای ارتباطات عضو اتحادیه جهانی مخابرات، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هولین ژائو، دبیر کل اتحایه جهانی مخابرات دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار آذری جهرمی ضمن تقدیر از فعالیت‌های ژائو در طول مدت دبیرکلی و دعوت رسمی از وی برای بازدید از ایران جهت آشنایی با پیشرفت‌های حاصل‌شده در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان، به مواردی بر اساس همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با درخواست از دبیرکل ITU برای عضویت پنج دانشگاه برتر ایران در این اتحادیه، افزود: ظرفیت دانشگاهی ایران آماده  نقش‌آفرینی در عرصه مخابرات جهانی است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی برای تغییر ساختار مدل تعرفه‌گذاری اینترنت در ایران به منظور رسیدن به حجم ۲.۵ برابری بازار مخابرات کشور در برنامه ششم توسعه، از دبیر کل اتحادیه جهانی درخواست کرد طی مدت یک ماه نسبت به اعزام مشاوران خبره در این عرصه به ایران اقدام کند.

 در ادامه  آذری جهرمی با اشاره به رفتار انجمن مبانی موبایل (GSMA) در حذف عضویت اپراتورهای ایران از این انجمن در پی عدم صدور مجوز OFAC (وزارت خزانه‌داری آمریکا) و نیز برخورد شرکت اپل با برنامه‌سازان ایرانی، خواستار پیگیری دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات در این موارد شد.

 در ادامه این دیدار، هولین ژائو دبیرکل ITU ، ضمن تبریک انتصاب  آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، از درخواست عضویت پنج دانشگاه برتر ایران در انجمن جهانی مخابرات، استقبال کرد.

بیشتر بخوانید :  فصل تازه تحول در صنعت قطعه‌سازی

وی در ادامه در زمینه همکاری در حوزه ساختار تعرفه‌های ارتباطی نیز افزود: ظرف یک ماه آینده کارشناسان خبره‌ای به منظور مشاوره در امر تغییر ساختار تعرفه سرویس ارتباطی در ایران،‌ انتخاب و اعزام می‌شود.

ژائو با انتقاد از رفتار GSMA در حذف برنامه‌های ایرانی، تاکید کرد: تمام تلاش خود برای اصلاح این رفتار به کار می‌برم و از کانال‌های مناسب موضوع حذف برنامه‌های ایرانی از APPSTORE را نیز پیگیری می‌کنم.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخبار استخدامی گمرکاخبار گمرک خرمشهربیت کوین پول مجازیترخیص کالا از بندر امیرآبادترخیص کالا از کیشترخیص کالا از گمرک بوشهرترخیص کالا در گمرکحمل بار با قطار به ترکیهحمل زمینی به افغانستانحمل و نقل توكاحمل و نقل قيرخرید ابزار حکاکی چرمخرید ابزار راپلخرید اینترنتی هواپیمایی ماهانخرید تجهیزات خانه بازیخرید تجهیزات نجاریخرید تجهیزات ورزشی رزمیخرید سرور امریکاخرید کتاب از آمازونخرید مستر کارت فوریخرید نقطه چینرهگيري مرسولات خودرورهگیری مرسولات نیروی انتظامیرهگیری مرسوله پستی مازندرانرهگیری مرسوله گستیشرايط ترخيص كالا از گمركشرکت حمل ونقل بین المللی هاگ بارصادرات حبوباتصادرات حلوا اردهصرافی چیتاصرافی خیابان وزراصرافی عباسیفروش ابزار فتوشاپفروش خط توليد بيسكويتفروش خط تولید صنعتیقوانین تجاری گمرکی و بیمهقوانین گمرکی ارمنستانکارت ویزیت بازرگانیکارگو هواپیماماده 22 قانون حمل و نقلمراحل ترخیص خودرو در گمرکممنوعیت صادرات 52 قلم کالانحوه ی اخذ کارت بازرگانیهک پی پالهواپیما حمل دارو به یمنواردات تجهیزات سیسکوواردات عراقواردات قطعات کامپیوتر از دبیواردات گوشیوب مانی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها