[ad_1]

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: براساس مجوز کسب شده ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، این گروه صنعتی پیش فروش محصولات پرتیراژ خود را از روز دوشنبه ۲۴ دی ماه سال جاری آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گروه صنعتی ایران خودرو، معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این که طرح پیش فروش زمستانی ایران خودرو با هدف پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازار به خودروهای پرتیراژ صورت می گیرد گفت: در این طرح پیش فروش، خودروهای پژو ۴۰۵ GLXوSLX، پژو پارس دوگانه سوز، سمند ال‌ایکس ۷EF پایه گازسوز و بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ که مورد تقاضای بسیاری از متقاضیان بوده برای ثبت نام ارائه شده است.

مصطفی خان کرمی خاطرنشان کرد: شروع تحویل خودروهای این طرح از مرداد ماه ۱۳۹۸ به بعد خواهد بود.

پیش فروش دی ماه محصولات ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه بیست و چهارم این ماه آغاز می شود و ثبت نام در این طرح صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور امکان پذیر است.

انتهای پیام

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها