[ad_1]

معاون وزیر در امور آب و خاک گفت: بیش از ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسنا، علیمراد اکبری امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از کشاورزان برتر خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت آب در کشاورزی اظهار کرد: در دنیا قسمت زیادی از عرصه های کشاورزی با کمبود آب مواجه است و کشور ما نیز متاسفانه از این بحران بی‌نصیب نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ سال است که در کشور با بحران کمبود آب مواجه هستیم و راهی جز سازگاری با شرایط موجود نداریم.

معاون وزیر آب و خاک با اشاره به اینکه آب در کشور ما در هویت و فرهنگ مردم جایگاه خاصی دارد، ادامه داد: رویکرد مصرف آب در کشور باید تغییر کند و در این راستا دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری بسیاری در این زمینه کرده است.

اکبری افزود: در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار هکتار اراضی در عرصه شبکه‌های مدرن آبیاری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه روش‌های نوین آبیاری در سال جاری پیش بینی شده است که ۱۰۰ درصد تخصیص خواهد یافت.

معاون وزیر در امور آب و خاک گفت: طی سال گذشته بالغ بر ۱۰۰ هزار هکتار آبیاری تحت فشار و بیش از ۱۰۰ هزار هکتار نیز در حال اجرا است.

اکبری ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۰۰ هکتار اراضی کشور به روش‌های نوین مجهز شده و ۱۲۰ هزار هکتار نیز در حال اجرا است.

وی افزود: امسال در زمینه آبیاری تحت فشار نیز بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید :  مدیر امین خیانت نمی کند، تو خائن را امین دانسته ای! / تعبیر جالب آیت الله بروجردی درباره دزدی یکی از طلبه ها

معاون وزیر در امور آب و خاک افزود: طی سال گذشته ۱۵۰۰  هکتار آبیاری تحت فشار در خراسان‌جنوبی انجام شد و ۱۲۸۲ هکتار نیز امسال انجام شد و ۸۵۰۰ هکتار نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایران و نروژاتاق بازرگانی بندرعباسارسال حواله چینپست سریع تی پی جیتاریخچه صنعت حمل و نقل هواییتجهیزات شبکه توزیع برقترخیص کاریترخیص کالا به زبان انگلیسیجزوات ترخیص کالاحد ترخصحمل بار در اهوازحمل و نقل بین المللی اوج شفقحمل و نقل ریلی رجاحمل ونقل هواييخريد اينترنتي ايفون 6خرید از Amazon و Ebayخرید از سایت های خارجی تبریزخرید اینترنتی چوب پنبهخرید اینترنتی هفت سینخرید بلیط خارج از کشورخرید تجهیزات ضد شورشخرید تجهیزات غواصیخرید قالب از سایت های خارجیخرید کارت amazonخرید لباس از خارج کشورخرید مستر کارت هک شدهدریافت کارت بازرگانی خراسان رضویرهگیری مرسولات پستی غیر پیشتازروش خرید کتاب از آمازونسایت اتاق بازرگانی گیلانسایت ای بی ام لنووشرکتهای حمل بار هواییصادرات نفت ایرانصدور کارت بازرگانی قزوینصرافی عامریصرافی نوینظرفیت پذیرش دکتری حمل و نقلفروش خط تولید تیرچه صنعتیفروش گیره ابزارقانون عوارض گمرکیقوانین گمرک فرودگاه ترکیهکارت بازرگانی خانواده شهداکارگو گوانجومستر کارت گرجستانهزینه گمرک صادراتواردات تجهیزات هتلواردات خودرو دانشجوواردات خودرو گذر موقت از کیشواردات خودرو منطقه آزادواردات قطعات کامپیوتر

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها