[ad_1]

به گزارش گروه اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، احد وظیفه مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان این‌که از امروز به تدریج در جنوب غرب و غرب کشور بارش‌ها کاهش می‌یابد، اظهار کرد: سامانه بارشی طی امروز بخش‌هایی از مرکز، جنوب، شرق و شمال‌شرق کشور را در بر خواهد گرفت، به‌طوریکه شدت بارش‌ها برای استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و سواحل شرقی دریای خزر است.

وی یادآور شد:بارش در ارتفاعات، محورهای مواصلاتی و گردنه‌های شمال‌غرب، دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت برف و کولاک است و احتمال وقوع پدیده بهمن نیز وجود دارد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان این‌که امروز وزش باد شدید در مناطق شرقی و جنوب شرقی کشور باعث خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود، گفت: شدت بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در استان‌های واقع در جنوب غرب و غرب؛ آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها را در پی خواهد داشت.

وظیفه افزود: سامانه بارشی فردا در مناطقی از شرق، شمال شرق و سواحل شرقی دریای خزر به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به تدریج از شمال شرق از ایران خارج می‌شود.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها