[ad_1]

معاون مرکز اصناف و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش‌بینی کرد که ۲۱۰ هزار واحد قابلیت دریافت پروانه عرضه محصولات دخانی را تا پایان مرحله اول این برنامه دارند.

به گزارش ایسنا، کاظم گل‌گواهی در نشست خبری روز جهانی بدون دخانیات که در وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن، تجارت در چارچوب قوانین و در رابطه با مبارزه و کنترل دخانیات با وزارت بهداشت همراه و همگام است به همین منظور در چارچوب عرضه محصولات دخانی برای اصناف و عرضه این محصولات شبکه‌ای تعریف شد. به این ترتیب به دارندگان پروانه کسب در سه رسته خواروبار فروشان، سوپرمارکت‌داران و سقط فروشان اجازه عرضه محصولات دخانی داده می‌شود.

معاون مرکز اصناف و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که ۲۱۰ هزار واحد قابلیت دریافت این پروانه را داشته باشند. وزارت صنعت، معدن و تجارت باید طوری برنامه‌ریزی کند که کمبود کاذب ایجاد نشود چراکه تبعات خاص خود را به دنبال دارد. امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که افزایش مالیات بر دخانیات اعمال شود.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني دبياتاق بازرگانی ایران فارساتاق بازرگانی خرم آبادپست پیشتاز اکسپرسپی پال صرافی سفتهپی پال لیمیتتجهیزات شبکه محلیتجهیزات شبکه مشهدترخیص خودرو در تهرانحمل بار هوایی ایران ایرحمل و نقل بین المللی زمینیحمل و نقل داخلیحمل و نقل در لجستیکحمل و نقل قشمخرید ابزار طراحی ناخنخرید اینترنتی 0912خرید اینترنتی ذائقه شخصیخرید اینترنتی طراحی ناخنخرید اینترنتی یخچال ال جیخرید خط تولید ارزانخرید خط تولید نایلکسخرید ملک در خارج از کشورسایت آمازون دانلود کتابسایت ای بی اسصادرات 555صادرات شترمرغصادرات کد 700صرافی 1381صرافی خ آزادیظهیری اتاق بازرگانیفروش ابزار صنعتیفروش ابزار نقره سازیفروش خط تولید ذغال فشردهفروش دلار اسکریلقوانین حمل و نقل هواییقوانین گمرک چینقوانین گمرک قشمقیمت بیت کوین به تومانقیمت بیت کوین به ریالگابریل کارگومراحل واردات خط تولیدمستر کارت نظام پزشکیمعاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 6نرخ حواله یورو به اروپانرخ واردات خودروواردات بدلیجات از چینواردات دکوری از چینواردات کالا بدون ثبت سفارشواردات مواد شیمیایی از چینوب مانی ثبت نام

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها