پیش‌بینی تولید ۷۰تن نخ ابریشم خالص از نوغانداری گیلان

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت:پیش‌بینی می‌شود،امسال از پیله‌های‌تر تولید شده بیش از ۷۰تن نخ ابریشم وارد بازار شود.

مهندس علی اصغر داداش‌پور در گفت‌وگو با ایسنا منطقه گیلان گفت: با همت نوغانداران گیلان شاهد تولید ۴۳۵تن تولید پیله‌تر ابریشم در این استان هستیم.

وی افزود: ارزش ریالی این مقدار تولید بالغ بر ۱۱۰میلیارد ریال است.

داداش پور با بیان اینکه انتظار داریم حدود ۷۰ تن نخ ابریشم خالص  وارد بازار شود، ادامه داد: تولید نخ ابریشم امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور مباحث آموزشی و ترویجی را یکی از دلایل افزایش تولید نوغان در گیلان عنوان کرد و افزود: توانمندسای نوغانداران در دستور جدی کار مرکز توسعه نوغانداری کشور قردارد.

وی با بیان اینکه بذر تخم نوغان توزیع شده از کیفت بالایی برخوردار بوده است، تصریح کرد: بیش از ۷۵درصد تخم نوغان توزیع شده در گیلان از نوع خارجی بوده است.

داداش پور بهره‌مندی از تجربیات خوب و انعکاس تجربیات مناسب به نوغانداران را یکی دیگر از عوامل موفقیت در افزایش عملکرد تولید پیله تر ابریشم در گیلان دانست.

وی در خصوص وضعیت خرید پیله‌تر ابریشم در سالجاری تصریح کرد:تمامی پیله‌ها را بخش خصوصی بالاتر از قیمت تضمینی و به صورت نقدی خریداری کرد و هیچ بار مالی را برای دولت ایجاد نشده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x