[ad_1]

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، روند کاهش ارزش برابری روپیه برابر دلار که از ماه دسامبر ۲۰۱۷ آغاز شده است، همچنان ادامه داشته بطوریکه در بازار جمعه هفته گذشته، رقم ۱۴۲ روپیه را تجربه کرد.
«عارف علوی» رییس جمهوری پاکستان نیز پس از کاهش ارزش رویپه برابر دلار، با انتشار پیامی در حساب توییتری خود از مردم این کشور خواست که برای رهایی از مشکلات اقتصادی، تنها از کالاهای تولیدی ساخت داخل استفاده کنند.
وی اضافه کرد: اگر از محصولات داخلی استفاده کنیم به سرعت می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی غلبه کرده و خود را از وابستگی به محصولات خارجی نجات دهیم.
رئیس جمهوری پاکستان گفت: بسیاری از کالاهای خارجی که به کشور وارد می شوند، نمونه مشابه داخلی داشته و می‌توان از واردات آن صرفنظر کرد.
علوی تصریح کرد: فشارهای اقتصادی باعث شده که ارزش روپیه پاکستان مقابل دلار آمریکا به پائین ترین حد خود برسد و اگر دست به دست هم ندهیم مشکل حل نمی شود.
«سعد هاشمی» از کارشناسان امور امنیت مالی و اقتصادی پاکستان نیز با بیان جدی بودن بحران مالی در پاکستان معتقد است: کمبود شدید منابع مالی و ارز خارجی در پاکستان باعث خواهد شد تا طی چند روز آینده مردم این کشور شاهد افزایش بیشتر قیمت ارزهای خارجی و در نتیجه افزایش تورم و گرانی اقلام اساسی باشند.
شبد**۶۱۲۵**۱۴۵۵**۹۱۲۲

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها