پالایشگاه‌های هند خرید نفت‌از ایران‌را کاهش دادند

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،به نقل از رویترز، در حالی که هند به دلیل اختلاف با ایران بر سر میدان گازی فرزاد ب قصد دارد در سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۱۸، خرید نفت خود از این کشور را حدود یک چهارم کاهش دهد، میزان خرید نفت هند از ایران در ماه جولای نسبت به ماه پیش از آن ۱۶.۳ درصد کاهش یافت.
آمارهای رسمی نشان می دهد که خرید نفت هند از ایران در ماه جولای با ۱۶.۳ درصد کاهش نسبت به ماه قبل به ۴۱۴ هزار و ۹۰۰ بشکه در روز رسیده و ۲۰.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است. ماه گذشته شرکت هندی ریلاینس برای اولین بار نفت تولید شده از میدان پارس جنوبی ایران را خریداری کرد.
به گفته منابع آگاه، میزان بارگیری نفت خام ایران به مقصد هند احتمالا در ماه جاری میلادی به ۳۱۰ هزار بشکه در روز کاهش خواهد یافت که پایین ترین رقم از فوریه ۲۰۱۶ تاکنون خواهد بود.
پالایشگاه های هندی برای جبران کاهش خرید نفت از ایران به خرید تک محموله ها و افزایش خرید نفت خام ترش از عراق و روسیه روی آورده اند.
این گزارش حاکی است، فروش نفت روسیه به هند در ماه جولای نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از سه برابر شده و به ۱۴۸ هزار بشکه در روز رسیده است.
میزان خرید نفت هند از ایران در بازه زمانی ژانویه تا جولای ۲۰۱۷، به طور متوسط ۵۲۱ هزار و ۳۰۰ بشکه در روز بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱.۵ درصد رشد نشان می دهد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x